Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur limmar man ihop sig?
Hade jag fått låna nåns make hade det ju inte var för att hämta kaffe och mandelmusslorKaffe o mandelmussel sugen,men jag sitter så varmt o skönt i soffan.
Vems make var det man kunde låna?
SchhhhhhhhhhhhhhHade jag fått låna nåns make hade det ju inte var för att hämta kaffe och mandelmusslor
Jag fick göra som vanligt o klara mig själv,så kaffe o kaka är både serverat och uppätitJag har fortfarande inte tagit nått te
Ska det aldrig sluta?? Minns för två år sedan. Då blåste det från oktober till mars.Det är ingen ände på blåsandet
Men nymatad och med 26 grader inne så överlever jag en dag till
Det vill vi INTE ha en repris av!Ska det aldrig sluta?? Minns för två år sedan. Då blåste det från oktober till mars.
Själv hoppas jag innerligt han inte gör någon hemlös katthona på smällen som föder en kull ute och bidrar till vårt enorma problem med hemlösa katter som jag och andra eldsjälar försöker hjälpa. Så, slutrantat!
Ja visst är det toppen Och sommardäck på bilenNyår i morgon och plus åtta grader ute...
Nyårsafton eller nyårsdag? Det förstnämnda är idag. Det är 31 december.Nyår i morgon och plus åtta grader ute...