Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså jag kan inte det här. Men när jag skummar det här i all hast framgooglade beslutet i ARN så bör du ha 14 dagars ångerrätt. Mobilizera står ju utanför butikerna och då omfattas köp hos dem av distansavtalslagen.

http://www.arn.se/contentassets/764c84e73bc2403e85850cab8ecdb995/2014-06843.pdf

Kommunens konsumentvägledare kanske kan råda dig hur du ska göra.
Jo men det är i maj tror jag kontrakten skrevs på
Det är på 24 månader - så det "går ut" i maj 2018:crazy:

Tack.
Ska kolla med min BS om han kan hjälpa mig. Han borde kunna det? Eller någon annan inom kommunen? Har ju ett funktionshinder, så jag får ju hjälp av kommunen med BS och KP
Någon nytta ska väl mitt funktionshinder göra iaf? Än så länge har jag BS och KP, en gång var i vecka. Och har än så länge, tandvårdskort

ja, har lite shoppomani
Det var Mobilizonera (tror jag de heter) som lurade på mig mobil och plattor

Mobilizera var de som lurade min mamma med. Också när hon skulle laga sin mobil ... De fick 3 arga pålästa personer på sig ... hjälpte inte ett skit trots mängder av samtal.

Mobilizera var de som lurade min mamma med. Också när hon skulle laga sin mobil ... De fick 3 arga pålästa personer på sig ... hjälpte inte ett skit trots mängder av samtal.
De stod överallt förut i Uppsala. Nu är det bara någon kvar på Citygross och Gränby
Enligt min BS är det flera som har hamnat i svårigheter pga dem:mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
380
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
329
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar