Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och så har de lurat på mig ett abonnemang jag inte ens vet vad det är till för:mad: Har inte ens fått något SIM-kort. Och betalar 799 kr i mån...

Avskyr sådana där jävlar som lurar på folk svindyra abonnemang. Min mamma blev pålurad en surfplatta som sades vara gratis, slutade med att hon betalade 599:- i 24 månader! För en platta som då kostar ungefär 2500:- som ny ....

Avskyr sådana där jävlar som lurar på folk svindyra abonnemang. Min mamma blev pålurad en surfplatta som sades vara gratis, slutade med att hon betalade 599:- i 24 månader! För en platta som då kostar ungefär 2500:- som ny ....
Vet inte vad jag betalar för mobil + platta. Typ 2300 kr/mån

Och så har de lurat på mig ett abonnemang jag inte ens vet vad det är till för:mad: Har inte ens fått något SIM-kort. Och betalar 799 kr i mån...
O_o:eek:
799kr/mån är ju riktigt mycket för telefon och ett abonnemang, vilken operatör har du?

Edit: Såg att du hade svarat på det redan.. Men det är vansinnigt dyrt! Har du försökt häva det?

Bra. Så låt bli att dricka det du köpte.
Att dricka är värdelöst som hantering av ledsna känslor, det förstärker. Ta en promenad eller ring en kompis iställlet. Häng på buke. Häll ut flaskan om du måste. Men att köpa alkohol för att döva känslor oavsett slag är ett säkert tecken på alkoholproblem.
Själv hade jag troligen köpt choklad.
:bow::up:

Nej, kära nån, jag kommer leva för evigt. Eller i alla fall tills jag är hundra år gammal. Minst!

Därför det är viktigt med en pensionssparandet och att man är så frisk man kan vara så länge som möjligt.

Frågan är hur jag kan kombinera en bra karriär medan jag lallar runt på torpet. Det är den nöten jag tänkte knäcka under 2017.
Inte riktigt så men....

För sisådär 30 år sedan bodde jag i en stuga med min sambo om helgerna. Jobbade på bank på Stureplan om veckorna. Stureplan var min vardag och landsbygden mitt hem, på helgen.

Var nog en av de bästa perioderna i mitt liv. jag hade "allt". Stress, mitt i händelsernas centrum, 6 viktiga presskonferenser att rodda varje år och absolut lugn, min käraste och mina hästar på helgerna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
380
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
329
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar