Om bara en timme tänker jag skutta hemåt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad söker du för vagn??Gjort en klädesinventering inför mitt eventuella köpstopp. Var rädd att jag inte skulle ha nog med tröjor att ha på jobb, hittade typ tio stycken :P Byxor är dock ett litet orosmoment, eventuellt måste jag beställa det senast imorgon.
Inte en aning
Vad har folk för nyårsplaner här då?
Ska köpa en rockard från TidaholmsvagnarVad söker du för vagn??
Ska jobba nyårsafton och nyårsdagVad har folk för nyårsplaner här då?
Imorgon ska jag ut till medryttarhästen, sedan hem och och laga efterrätt (vegansk mjuk pepparkaka med lingonfrosting). Därefter åker jag och min man samt hans syskon med respektive ut till landstället för en trerättersmiddag, bubbel och skräckfilmer. Hoppas på en mysig lugn kväll utan fyrverkerier!
Vi vill ha bildbevis sen!@Ceta tack för tipset! Så då borde det jag funderade på fungera (en fin röd klänning)
Påminner lite om ny
Till hur stor häst?? Vet nämligen en sådan i mycket bra skick. Finns dock i Tidaholm.Ska köpa en rockard från Tidaholmsvagnar
ShetlandPåminner lite om ny
Till hur stor häst?? Vet nämligen en sådan i mycket bra skick. Finns dock i Tidaholm.
Kan nog finnas en sanning i det, jag har hört det förutBra där. Folk som skrämmer eller suger energi ska man inte umgås med.
Du verkar vara lite väl snäll mot andra och hård mot dig själv.
Vad har folk för nyårsplaner här då?
Imorgon ska jag ut till medryttarhästen, sedan hem och och laga efterrätt (vegansk mjuk pepparkaka med lingonfrosting). Därefter åker jag och min man samt hans syskon med respektive ut till landstället för en trerättersmiddag, bubbel och skräckfilmer. Hoppas på en mysig lugn kväll utan fyrverkerier!
Klarade inte av middag med familjen. Var hemma i typ 15 minuter, sen fick jag ingen luft så jag åkte hem och gick raka vägen in på systemet.