Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma från frisören :) Blev ny stil på frissan idag. Är snäll och bjuder på en bild :p
15822567_10157957816175114_9003142290618839354_n.jpg

Jaha idag kom årets julklapp....

Jag får 4 nya områden och 3 nya anställda att ansvara för from den 2/1.

Så måndag och tisdag tillbringar jag halva dagen i bilen och ska köra intro med 3 personer.

Så jippie till mig. Snart får jag nog tillbringa all arbetstid på ett kontor om jag ska fixa att rodda allt :D

Precis satt mig och ska titta på Everest - beyond the limit på inspelad tv.
Har precis gjort en ny sats mintkyssar, de förra saknade smak av pepparmint helt, var som papp med chokladdutt, trots att jag inte snålade med dropparna. Hade i betydligt mer denna gång och nu smakar de gott :)
Har försökt mig på creme brulee till efterrätt imorgon. Aldrig gjort det förut, fanns fler olika recept, vissa där det skulle kokas först, vissa där det inte skulle kokas alls och sen ställas i vattenbad och så detta jag gick efter - varken koka eller vattenbad men 2 timmar i ugnen på knappt 100 grader. Får väl se vad det blir.

Vad har folk för nyårsplaner här då? :bump:

Imorgon ska jag ut till medryttarhästen, sedan hem och och laga efterrätt (vegansk mjuk pepparkaka med lingonfrosting:d). Därefter åker jag och min man samt hans syskon med respektive ut till landstället för en trerättersmiddag, bubbel och skräckfilmer. Hoppas på en mysig lugn kväll utan fyrverkerier!
Ska jobba nyårsafton och nyårsdag :)

Maten i ugnen.
Imorgon ska vi gå till kompisarna och äta mat och skåla in det nya året.
Kanske blir ett glas till skålen då men sambon ska jobba 07 dan efter så vi går nog hem och lägger oss strax efter.

Klarade inte av middag med familjen. Var hemma i typ 15 minuter, sen fick jag ingen luft så jag åkte hem och gick raka vägen in på systemet.

Jag är en stor idiot. Nu när jag satt och gick igenom min ekonomi för att komma ikapp med bokföringen noterade jag att jag nog har missat att betala för mitt domännamn men fortsatt att betala för webbhotellet, så min sajt har varit släckt sedan i maj :banghead::banghead::banghead: Jag har förvisso skrivit att jag betalat för domänen i februari, men det finns ingen notering om att jag betalat för webbhotellet då, så det kan vara tvärtom. Beloppet är nämligen samma för båda. Vilket jäkla ärthuvud jag är. Jag har ju liksom inte ens noterat att jag inte längre fått inkomster från sajten. Så kan det gå när man halkar efter med bokföringen. :turd:

Vad har folk för nyårsplaner här då? :bump:

Imorgon ska jag ut till medryttarhästen, sedan hem och och laga efterrätt (vegansk mjuk pepparkaka med lingonfrosting:d). Därefter åker jag och min man samt hans syskon med respektive ut till landstället för en trerättersmiddag, bubbel och skräckfilmer. Hoppas på en mysig lugn kväll utan fyrverkerier!

Sparrissoppa, fisk, fruktig efterrätt. Bada tunna, umgås med hästarna vid 12-slaget.

Antingen tapetsera rum på dagen eller skruva på diesel-Discon.

Kommit hem och har handlat. Helt slut i huvudet. Verkar som om medicinen som är bra mot min sömn slår ut min cerazette för jag har nu mens. Får kolla om man kan få en ny mot min sömn. För jag fungerar betydligt sämre vid mens. Blivit klar med min sjalkrage nu iaf.

15726277_1340906082638151_2111626895001400658_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
380
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
329
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar