Jag vet det.... egentligen.Det låter inte alls bra. Ett besök på Systembolaget löser sällan eller aldrig saker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet det.... egentligen.Det låter inte alls bra. Ett besök på Systembolaget löser sällan eller aldrig saker.
Jag vet det.... egentligen.
Jag vet. Du får det att låta så enkelt och egentligen är det väl det. Men likfan är det inte det.Bra. Så låt bli att dricka det du köpte.
Att dricka är värdelöst som hantering av ledsna känslor, det förstärker. Ta en promenad eller ring en kompis iställlet. Häng på buke. Häll ut flaskan om du måste. Men att köpa alkohol för att döva känslor oavsett slag är ett säkert tecken på alkoholproblem.
Själv hade jag troligen köpt choklad.
Jag vet. Du får det att låta så enkelt och egentligen är det väl det. Men likfan är det inte det.
Jag vet. Du får det att låta så enkelt och egentligen är det väl det. Men likfan är det inte det.
Vad har folk för nyårsplaner här då?
Imorgon ska jag ut till medryttarhästen, sedan hem och och laga efterrätt (vegansk mjuk pepparkaka med lingonfrosting). Därefter åker jag och min man samt hans syskon med respektive ut till landstället för en trerättersmiddag, bubbel och skräckfilmer. Hoppas på en mysig lugn kväll utan fyrverkerier!
Det är inte enkelt men att dränka sorgerna löser inget, dom simmar alldeles för bra, tro mig jag vet, jag har provatJag vet. Du får det att låta så enkelt och egentligen är det väl det. Men likfan är det inte det.
Jag vet. Ni är jättegulliga att ni bryr er, men oroa er inte. Än funkar bromsen.Det är inte enkelt men att dränka sorgerna löser inget, dom simmar alldeles för bra, tro mig jag vet, jag har provat
Jag har inga problem med alkohol däremot löser rörelse mycket i stället. Städa, ta en promenad med lilla vovven, eller varför inte en runda själv med musik i lurarna?
Jag vet. Ni är jättegulliga att ni bryr er, men oroa er inte. Än funkar bromsen.
Ja. Ibland förvånar jag mig själv över hur stark jag är trots att insidan är såpass trasig.Säkert?
Ja. Ibland förvånar jag mig själv över hur stark jag är trots att insidan är såpass trasig.
Önskar jag kunde göra det samma. Min mobilräkning ökade nu när jag tog en ny mobil i augusti...Beställde en ny mobil och sänker min månadskostnad samtidigt
Önskar jag kunde göra det samma. Min mobilräkning ökade nu när jag tog en ny mobil i augusti...
Det måste du ju få häva! Du kan ju inte betala för nått du inte ens kan använda?Och så har de lurat på mig ett abonnemang jag inte ens vet vad det är till för Har inte ens fått något SIM-kort. Och betalar 799 kr i mån...
Ja. Ibland förvånar jag mig själv över hur stark jag är trots att insidan är såpass trasig.