Men vad är det du betalar 799 för?Samsung Galaxy J3
Men den har jag 3 på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vad är det du betalar 799 för?Samsung Galaxy J3
Men den har jag 3 på
En mobil Samsung Galaxy J3Det är ju vansinnigt mycket!
Ska göra det efter nyår. Hoppas att jag får hjälp av min BS. Bs är ju till för sådant?
799kr/mån är ju riktigt mycket för telefon och ett abonnemang, vilken operatör har du?
Edit: Såg att du hade svarat på det redan.. Men det är vansinnigt dyrt! Har du försökt häva det?
Samsung Galaxy J3 2016Jag jämförde priser när jag bytte mobil nyligen. Inte ens med Telia gick det att komma upp i 799/mån. Och då skulle jag ha iphone 7 med feta 128 GB.
En mobil Samsung Galaxy J3
2 plattor (använder knapp en av dem)
3
Hallå MobilMen vad är det du betalar 799 för?
Det är en lågprismobil ...Samsung Galaxy J3 2016
Har du redan ett abonnemang med 3 på din mobil? Men varför har du då köpt ett även med Hallå?Hallå Mobil
Vet som sagt inte vad det är för något alls
ja, har lite shoppomaniDu hade lite shoppingproblem, eller hur?
Jo, be om hjälp och se om de kan lösa nåt av abonnemangen. Och teckna inga nya .
ja, har lite shoppomani
Det var Mobilizonera (tror jag de heter) som lurade på mig mobil och plattor
Mobilizera ... det där måste du ta hjälp med. Det låter helt svinigt.ja, har lite shoppomani
Det var Mobilizonera (tror jag de heter) som lurade på mig mobil och plattor
De lurade på mig Hallå, när jag var och bytte mobil. Eftersom den hade pajat. 3 butiken sa att jag skulle gå tillbaka till Mobilizonera. för de var de sålde första mobilen till migHar du redan ett abonnemang med 3 på din mobil? Men varför har du då köpt ett även med Hallå?
Så egentligen var det en reklamation?De lurade på mig Hallå, när jag var och bytte mobil. Eftersom den hade pajat. 3 butiken sa att jag skulle gå tillbaka till Mobilizonera. för de var de sålde första mobilen till mig
Ja. Men jag vet inte hur.Mobilizera ... det där måste du ta hjälp med. Det låter helt svinigt.
Ja. och byte eftersom den gamla hade pajat och skulle kosta massor att lagaSå egentligen var det en reklamation?
Hela den affären luktar skunk o lurendrejeriJa. och byte eftersom den gamla hade pajat och skulle kosta massor att laga
Ja tyvärr såHela den affären luktar skunk o lurendrejeri
Jag tillhör dom mindre snäll o bor ju en bra bit ifrån dig men det går ju att maila/fota div papper om du vill ha hjälp......Ja tyvärr så
Tack.Jag tillhör dom mindre snäll o bor ju en bra bit ifrån dig men det går ju att maila/fota div papper om du vill ha hjälp......
Och med bordsskickstråden i minnet,vill jag tillägga att jag varken försöker fostra eller mamma soffan
Ja tyvärr så