dobbis
Trådstartare
Äsch ! med hela 38 minNyårsafton eller nyårsdag? Det förstnämnda är idag. Det är 31 december.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch ! med hela 38 minNyårsafton eller nyårsdag? Det förstnämnda är idag. Det är 31 december.
Var för trött när jag skrev.Nyårsafton eller nyårsdag? Det förstnämnda är idag. Det är 31 december.
Kaffe o mandelmussel sugen,men jag sitter så varmt o skönt i soffan.
Vems make var det man kunde låna?
Kloka ordOm jag ser till mig själv:
En bra terapeut
Antidepp
Självkänsla
Att stå upp för sig själv
Våga vara obekväm
Tid
Och tycka att man får må bra
Men har man ett tungt bagage kan man behöva prata med någon. Någon som är bra. Man kan behöva lära sig välja det man mår bra av själv, inte det man tror andra mår bäst av.
Nu har jag klurat massor, visst bor vi i samma län?Nu vill jag gnälla lite,det blåser värre här nu än det gjorde i den så kallade stormen häromdagen
Gör vi ? Norra skaraborgNu har jag klurat massor, visst bor vi i samma län?
Det har jag också trots det övr ej heller stämmer in på mig. Men jag uppfattar det som att kropen fortf reagerar hormoniellt på bebis. För man ska ju kunna få igång amningen igen om man kämpar lite. Så jag tror inte att det är ngt fel eller farligt.Hallå bukedoktorerna!
Vätska/mjölk i brösten har man för att man:
Ammar (stämmer ej här)
Är gravid (stämmer ej här)
Nyligen har slutat amma (stämmer ej här)
Kan ha en hypofystumör (det hoppas jag inte)
Några fler orsaker ni känner till?
Här ösregnar det också.Nu vill jag gnälla lite,det blåser värre här nu än det gjorde i den så kallade stormen häromdagen
Samma här.Nu vill jag gnälla lite,det blåser värre här nu än det gjorde i den så kallade stormen häromdagen
Nej då är jag helt fel uteGör vi ? Norra skaraborg
Läste precis på Aftonbladets hemsida att två våningar i ett lägenhetshus har brunnit och totalförstörts. Någon hörde fyrverkerier och att "den sista lät konstigt".
Hur mycket mer elände ska behöva ske innan skiten förbjuds för privatpersoner? "Folk måste få fira" säger många, men varför måste folk fira med prylar som förstör natur, innebär stor säkerhetsrisk för alla i närheten samt skrämmer många? Jag fattar det inte. Kan inte folk fira på något annat sätt istället?