Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hallå bukedoktorerna!

Vätska/mjölk i brösten har man för att man:

Ammar (stämmer ej här)
Är gravid (stämmer ej här)
Nyligen har slutat amma (stämmer ej här)
Kan ha en hypofystumör (det hoppas jag inte)

Några fler orsaker ni känner till?

Om jag ser till mig själv:

En bra terapeut
Antidepp
Självkänsla
Att stå upp för sig själv
Våga vara obekväm
Tid

Och tycka att man får må bra

Men har man ett tungt bagage kan man behöva prata med någon. Någon som är bra. Man kan behöva lära sig välja det man mår bra av själv, inte det man tror andra mår bäst av.
Kloka ord :heart
Svårt att praktisera bara.

Hallå bukedoktorerna!

Vätska/mjölk i brösten har man för att man:

Ammar (stämmer ej här)
Är gravid (stämmer ej här)
Nyligen har slutat amma (stämmer ej här)
Kan ha en hypofystumör (det hoppas jag inte)

Några fler orsaker ni känner till?
Det har jag också trots det övr ej heller stämmer in på mig. Men jag uppfattar det som att kropen fortf reagerar hormoniellt på bebis. För man ska ju kunna få igång amningen igen om man kämpar lite. Så jag tror inte att det är ngt fel eller farligt.

Läste precis på Aftonbladets hemsida att två våningar i ett lägenhetshus har brunnit och totalförstörts. Någon hörde fyrverkerier och att "den sista lät konstigt".

Hur mycket mer elände ska behöva ske innan skiten förbjuds för privatpersoner? "Folk måste få fira" säger många, men varför måste folk fira med prylar som förstör natur, innebär stor säkerhetsrisk för alla i närheten samt skrämmer många? Jag fattar det inte. Kan inte folk fira på något annat sätt istället?

Läste precis på Aftonbladets hemsida att två våningar i ett lägenhetshus har brunnit och totalförstörts. Någon hörde fyrverkerier och att "den sista lät konstigt".

Hur mycket mer elände ska behöva ske innan skiten förbjuds för privatpersoner? "Folk måste få fira" säger många, men varför måste folk fira med prylar som förstör natur, innebär stor säkerhetsrisk för alla i närheten samt skrämmer många? Jag fattar det inte. Kan inte folk fira på något annat sätt istället?

Eller hur! Helt sjukt att skiten får fortgå.

Det ska regna hela kvällen och natten.dessutom blåser det massor här. Bra säger jag för då skjuts det mindre. Nackdelen är väl att dom kanske skjuter upp det dagen efter i stället :crazy:

Jag tror att jag är vaken. Nu är det slut på den lugna veckan för idag ska det jobbas. Innan det hade jag dock tänkt hinna rida och förbereda stallet för insläpp ikväll.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
380
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
329
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar