Så snällt sagt! Nej, jag pratar inte så mycket. Inte med min familj heller.Har du någon du kan prata med som kan stötta? Annars finns vi alltid här. Hur är det med din familj?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så snällt sagt! Nej, jag pratar inte så mycket. Inte med min familj heller.Har du någon du kan prata med som kan stötta? Annars finns vi alltid här. Hur är det med din familj?
Top Gear kan man köra maraton på en hel dag!Jag ligger i sängen och kollar på Top Gear. Hoppas att barnet har ätit frukost så vi kan åka till stallet direkt efter programmet
Top Gear kan man köra maraton på en hel dag!
Åh! Alltså tänk att få hänga med dem där grabbarna alltså! Jag vill gifta mig med alla!Absolut! Det är avsnittet när de är i Indien
Jag ska til stallet sedan ska jag följa med en kompis på middag. Det blir en lugn kväll och börja packa eller rättare sagt tvätta så det finns rena kläder att packa när jag åker t London på måndagGo mörra eller go förmidda som kanske passar bättre nu.
hur ska ni fira nyår?
Låter nice, själv ska jag ja i stallet från 18 till tolvslaget, funderar även på om jag ska rida in det nya året. Är ganska lugnt där.Jag ska til stallet sedan ska jag följa med en kompis på middag. Det blir en lugn kväll och börja packa eller rättare sagt tvätta så det finns rena kläder att packa när jag åker t London på måndag
haha, jag brukar drömma att jag är med i programmet nu och då, särskilt om jag sett flera avsnitt på kvällen. Det är skitkulÅh! Alltså tänk att få hänga med dem där grabbarna alltså! Jag vill gifta mig med alla!
Go mörra eller go förmidda som kanske passar bättre nu.
hur ska ni fira nyår?
Haha nej vad roligt! De är verkligen störtsköna. Speciellt Jeremy. Han är min favorit! Accenten liksom!haha, jag brukar drömma att jag är med i programmet nu och då, särskilt om jag sett flera avsnitt på kvällen. Det är skitkul
Kloka ord
Svårt att praktisera bara.
Åh! Alltså tänk att få hänga med dem där grabbarna alltså! Jag vill gifta mig med alla!