Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har skurat dom nya mattorna till bilen som jag köpte på skroten då det bara var tygmattor i bilen .Väntar på dom ska torka sedan blir det en sväng med vinylglans

Gott Nytt År till alla på Bukefalos! Jag är på väg till ett fjäll för nyårsfirande och har nog inte tid att kolla in här senare!

Bästa @athena_arabians skickade ett meddelande i förrgår och frågade om jag ville åka med upp norrut så igår hade jag en otroligt trevlig bilresa norrut! Nu med en av mina bästa vänner jag inte sett på länge (eller, en av mina självvalda familjemedlemmar :love:).

@tolksele Ha det så fantastiskt fint på bröllopet!

Det där indienavsnittet är ju underbart :D Fast jag gillar deras Afrikaspecial mer (mest pga Hammonds bil :angel: )
Jag funderar på att skaffa amazon prime idag och ägna resten av dagen åt att titta på The Grand Tour... Har bara sett de tre första avsnitten. Vi borde ha buketräff någon dag och titta på en hel hög avsnitt av Top Gear och The Grand Tour!
Haha lätt!:D:banana:

Gott Nytt År till alla på Bukefalos! Jag är på väg till ett fjäll för nyårsfirande och har nog inte tid att kolla in här senare!

Bästa @athena_arabians skickade ett meddelande i förrgår och frågade om jag ville åka med upp norrut så igår hade jag en otroligt trevlig bilresa norrut! Nu med en av mina bästa vänner jag inte sett på länge (eller, en av mina självvalda familjemedlemmar :love:).

@tolksele Ha det så fantastiskt fint på bröllopet!

Det var jättetrevligt att äntligen träffas och att ha sällskap i bilen (mer än en sur katt då :meh:) :love:

Ni får båda ha det så härligt ikväll och det låter underbart att vara på fjället :up: Gott Nytt År!

Till @tolksele idag!
ina_dance5.gif

Min frisyr och mitt smink är klart, nu äter jag en macka medans mamma fixar tärnan :). Inte ett dugg nervös utom lite för frisyren, det blåser halv storm är idag :nailbiting:
Lycka till idag!! :heart

Åh du pimpar bilen du inför det nya året :D
Själv skulle jag behöva tvätta min... :angel:
Ehh... Jag har inte tvättat min sen i maj... Den är vit. Eller ja, den ska vara vit :angel: med andra ord, jag behöver också tvätta min :rofl::cautious: Men varje gång jag tänker "nu har det blivit mildare ute typ 8 grader, imorgon åker jag å tvättar" då är det helt plötsligt minus dagen efter :meh:

Blev ingen tur till badhuset. Sparar det till imorgon. Fastnade i soffan och spelade Playstation istället. Och så har jag gjort ett litet ryck till i syrummet. Om några dagar kanske man kan röra sig där inne. :up:

Är sugen att åka utomlands. Typ Cypern, Grekland med flera ställen. Har ju 10 dar betalda semesterdagar att ta ut innan 1 april (tror jag det är)
Men hur funkar det att resa när man har mediciner? Jag har ju medicinlådan där alla mina mediciner ligger i, utom några behovstabletter

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
380
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
329
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar