Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh du pimpar bilen du inför det nya åretHar skurat dom nya mattorna till bilen som jag köpte på skroten då det bara var tygmattor i bilen .Väntar på dom ska torka sedan blir det en sväng med vinylglans
Jo det är väl bäst då den inte är så gamla och tygmattorna som är i får jag ta ur .Det blir ganska blött annars och skitigt .Bättre med gummi!Tvättade min i torsdags !Åh du pimpar bilen du inför det nya året
Själv skulle jag behöva tvätta min...
Haha lätt!Det där indienavsnittet är ju underbart Fast jag gillar deras Afrikaspecial mer (mest pga Hammonds bil )
Jag funderar på att skaffa amazon prime idag och ägna resten av dagen åt att titta på The Grand Tour... Har bara sett de tre första avsnitten. Vi borde ha buketräff någon dag och titta på en hel hög avsnitt av Top Gear och The Grand Tour!
Gott Nytt År till alla på Bukefalos! Jag är på väg till ett fjäll för nyårsfirande och har nog inte tid att kolla in här senare!
Bästa @athena_arabians skickade ett meddelande i förrgår och frågade om jag ville åka med upp norrut så igår hade jag en otroligt trevlig bilresa norrut! Nu med en av mina bästa vänner jag inte sett på länge (eller, en av mina självvalda familjemedlemmar ).
@tolksele Ha det så fantastiskt fint på bröllopet!
Håller med, har alltid gummimattor i mina fordon - det är snyggast i längden såJo det är väl bäst då den inte är så gamla och tygmattorna som är i får jag ta ur .Det blir ganska blött annars och skitigt .Bättre med gummi!Tvättade min i torsdags !
Lycka till idag!!Min frisyr och mitt smink är klart, nu äter jag en macka medans mamma fixar tärnan . Inte ett dugg nervös utom lite för frisyren, det blåser halv storm är idag
Ehh... Jag har inte tvättat min sen i maj... Den är vit. Eller ja, den ska vara vit med andra ord, jag behöver också tvätta min Men varje gång jag tänker "nu har det blivit mildare ute typ 8 grader, imorgon åker jag å tvättar" då är det helt plötsligt minus dagen efterÅh du pimpar bilen du inför det nya året
Själv skulle jag behöva tvätta min...