Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är sugen att åka utomlands. Typ Cypern, Grekland med flera ställen. Har ju 10 dar betalda semesterdagar att ta ut innan 1 april (tror jag det är)
Men hur funkar det att resa när man har mediciner? Jag har ju medicinlådan där alla mina mediciner ligger i, utom några behovstabletter
Ta med i handbagage det du kan behöva några dagar
Resten i incheckat bagage
Allt tydligt märkt med ditt namn på från apoteket
Narkotikaklassat får man kolla upp beroende på var man ska, det kan behövas läkarintyg och att man tar med sig för resan plus några extra.

Ta med i handbagage det du kan behöva några dagar
Resten i incheckat bagage
Allt tydligt märkt med ditt namn på från apoteket
Narkotikaklassat får man kolla upp beroende på var man ska, det kan behövas läkarintyg och att man tar med sig för resan plus några extra.
Ok. Om man märker upp medicinlådan då? Funkar det? Och har med kartongerna med behovsmedicinen.
Vet ej om jag äter något narkotikaklassat nu?

Ligger i soffan efter långrunda med hunden, körde lite upplet också så han är rejält trött i mössan. Ska dricka lite kaffe och kolla på Edward Scissorhands :love:

Grattis till @tolksele !

Tillbaka hemma. Det är ju fn att jag ska vara en liten myra på den stora fina! Till mitt förtret och hans glädje. Btw - @Ninnurur - Hur hög var Wilson?

Gott Nytt År! :)

Jag hatar att vänta på svar :meh: Frågade snyggingen på jobbet om han hade lust att komma å fira nyår med mig, typ dricka alkohol och kolla film. Då sa han att det lät kul så han skulle försöka komma (han har mått rätt kasst på senaste tiden så han har inte vart social alls). Igår var han på fest med kompisar så han visste inte om han kunde komma idag, ifall han var för bakfull :banghead: Så jag bad honom att höra av sig så fort som möjligt, och jodå, före "noon" skulle han höra av sig... Jag tycker det börjar närma sig det nu :cautious::meh:

Varför är det så svårt att lära sig riverdance, försöker just nu med detta, men det är hoppen som ställer till det. Synd att det inte finns några bra kurser i Sverige, skulle så gärna vilja lära mig dansa det.

Jag hatar att vänta på svar :meh: Frågade snyggingen på jobbet om han hade lust att komma å fira nyår med mig, typ dricka alkohol och kolla film. Då sa han att det lät kul så han skulle försöka komma (han har mått rätt kasst på senaste tiden så han har inte vart social alls). Igår var han på fest med kompisar så han visste inte om han kunde komma idag, ifall han var för bakfull :banghead: Så jag bad honom att höra av sig så fort som möjligt, och jodå, före "noon" skulle han höra av sig... Jag tycker det börjar närma sig det nu :cautious::meh:
Han är inte intresserad.

Men så roligt, skulle bara hjälpa mamma fylla luft i däcken på hennes bil så visar sig det vara något väldigt intressant elfel på bilhelvetet. Trodde knappt jag skulle ta mig hem

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
380
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
329
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar