Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trött i rygg och bäcken. Lagat mat :)

Sambo har skruvat på dieseldiscon och lagt ner projektet till senvår ( :grin: ).

Jag får väl börja cykla...

Sitter i soffan och konstaterar att det inte blir något Twister för min del på firandet innan jag ska jobba. Jävla nedre del av ryggen till att vara jobbig :p

Ok. Det blir i sommar i sådana fall. Har inte åkt utomlands på jätte länge. Om man inte räknar med Eckerö och Cinderella förstås
det är ju inga problem att resa med mediciner så sett så boka och kolla sen innan du åker bara.
Jag har ju åkt med både sömntabletter och astmamediciner och annat

Hjälper en vän att välja nyårskläder, när det är gjort ska jag plugga lite dagen till ära innan jag och pojkvännen ska krypa ner i soffan ( och förhoppningsvis vila ögonen lite :D)

Det smäller på bra till och från i Värnamo. Hemma i byn har jag bett grannarna om att vänta tills efter åtta med att smälla så att jag hinner få in hästarna. Jag hoppas och tror att de flesta lyssnar och är snälla.

Ligger i hotellsängen med sambon och ser Star Wars. Det är nyår om 1 h.

Han lyckades bli sjuk, vi som hade planerat in skaldjur och cocktails :(

Är sugen att åka utomlands. Typ Cypern, Grekland med flera ställen. Har ju 10 dar betalda semesterdagar att ta ut innan 1 april (tror jag det är)
Men hur funkar det att resa när man har mediciner? Jag har ju medicinlådan där alla mina mediciner ligger i, utom några behovstabletter
Gå in på ett apotek, så hjälper de dig att fylla i den speciella EU-blankett som behöver följa med narkotikaklassade preparat. De kan även hjälpa dig med hur du gör med de vanliga receptbelagda medicinerna.

Nämen då gör jag väl rödvinssås för andra gången idag... :banghead: Jag hittade en flaska som jag trodde var rödvin, den såg oöppnad ut så jag hällde den i såsen. När det hade reducerat klart och jag skulle smaka av så smakade det bara saft :banghead: så börjar jag på en ny omg med vin jag vet är bra.:meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
380
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
329
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar