Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon var inte dum. Mest blondDen rödhåriga var dum! Den stora mörka var snäll. Den stora rödhåriga nu...well...har en räv bakom örat.
Tack till det empatistörda klientel som på fullt allvar la en raket på marken och skickade iväg den mot mig och hunden när vi var ute nyss. Rena turen att den studsade och bytte riktning. Min hund brukar aldrig bli påverkad men där blev han rejält skärrad. Jävla idiotjävlar
Kan de inte sticka ner skiten i kalsongerna iställetTack till det empatistörda klientel som på fullt allvar la en raket på marken och skickade iväg den mot mig och hunden när vi var ute nyss. Rena turen att den studsade och bytte riktning. Min hund brukar aldrig bli påverkad men där blev han rejält skärrad. Jävla idiotjävlar
Jag rekommenderar att du drar det hela till Hyresnämnden.Det står boxplats.
Hon var inte dum. Mest blond
Gärna! ninnurur@gmail.comHm...så vitt jag minns var det en fux...inte någon skimmel. Kan ju enas om iaf att vi inte kom överens.
Förresten, vill du ha en o annan film på Wilson o dig när ni rider lektion för vem det nu var? Vet inte kvalitén direkt, har inte tittat på dem. Jag gick igenom galleriet häromdagen o skulle radera men tänkte jag skulle fråga dig först innan jag tryckte på knappen. Skicka i så fall mailadressen.