Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
...fuck jag vill inte gå till ica. Kanske ska ta cykeln?

Edit: Kan man ersätta 1 dl socker i en sockerkaka med kokossocker? Ska ha kakao och lite choklad i också.

Packat ihop mig inför transport till Julen. Ska börja snofsa till mig lite lagom snart. Kattfröknarna har fått lyxfrukost dagen till ära och jäser i varsin uppsvälld hög i köket. Hundtant är uppjagad över att vi ska ut och fara, nosar nogsamt igenom påsarna och håller koll på vad som händer.

Chokladsockerkakan är i ugnen, tog kokossocker istället så jag slapp göra som @athena_arabians och åka till affären.
Bara en liten fundering på om min sockerkaksform var lite för stor :crazy: Hoppas inte!

Nu ser jag på julkalendern och sen ska jag öppna mitt secret santa-paket :)

Ja, alltså... jag har en massa olika sorters mjöl hemma men ska det vara rågsikt så ska det ju vara det :meh:

Solen skiner
Jag har legat och sovit länge idag haha.
Nu ska jag gå upp och ta mig en macka och kaffe.
Sen ska jag gå över till kompisarna och äta lite julmat.
En nästan helt vanlig dag.
Kanske skulle öppna secret santa paketen med ja

Känner mig mest ivägen idag. Anser att bjuder man hem någon kan man ju vänta med julbordet, eller tänker jag helt fel? De vill äta runt 14 men vi övriga kommer inte kunna vara där förrän 16 (pga en arbetar)..

Har tryckt i mig Alvedon, Ipren, Nasoferm och Pulmicort för att hålla influensasymptomen och sviterna av den lilla lunginflammationen i schack. Ätit frukost och ska strax släpa mig iväg till stallet. Därefter sannolikt fosterställning i vardagsrumssoffan resten av dagen.

En dag som är grymt fin och egentligen i sin helhet borde ägnats åt uteritt. Fan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
380
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
329
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar