Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
God jul på er!

Känner mig fortfarande hängig. Vet inte om det hänger ihop med att mensen ska komma snart eller om det är i kombination med annat... Men känner mig deppig och gråtfärdig än :(

Blåser halv storm och regnet smattrar mot taket, och här sitter jag med min kaffekopp i värmen.
Om en stund ska vi träffas i stallet och jag vill mest gå och gömma mig och somna om. :cautious:

Hungrig, trött (tolksele sover tydligen bara bra med piller) men det är ju ändå jul :love:

god_jul_585d704d88e59d5a3214493d.jpg

God Jul på er!
Har dragit mig, gosat katt och sitter och äter lyxfrukost!
Ska åka till stallet i lugn och ro, sen går vi över till mamma och pappa för lite julmat. Blir litet och lugnt i år, känns skönt. Varit mycket sista tiden med stallflytt och sen fick vi in kvarka :crazy: i veckan. Så glad att kunna med gott samvete lägga den tid och jobb som behövs där och inte känns någon julstress. Min familj är bäst :love:

@Trott @athena_arabians tack fina ni! :love: Efter lite detektivarbete listade jag ut att det var kaprifolhelvetet som bråkade mot mitt fönster. Jag dividerade med mig själv om det var värt att jag upp min käre far för att lösa problemet (bumpo hade löst det medelst såg och jag tror inte min mamma hade blivit så glad då :o) eller om mina julklappar blivit flr evigt indragna då. :D Det kändes som en för trolig konsekvens av det valet så jag avstod och tog en imovane istället. Jag har nu sovit som en liten bebis. :love:

----------------------

GOD JUL ALLA UNDERBARA MÄNNISKOR HÄR INNE! :love:

Vaknade och halsflussen är ett faktum som inte går att förneka längre.
Kul, nu vill ingen umgås med mig längre på julafton :meh:
Fast jag är nog för sjuk för det ändå :(

Startade dagen med att prata med bästa vännen vars son fick en tågbana i trä av mig. Det var roligt att höra hans glädje :)
Nu peta i mig lite frukost (glömde köttbullar och rödbetssallad i Klevshult) innan vi ska ut och rida en sväng. Vi får se om jag går med Annie, det beror på hur ont hon verkar ha.

Skulle ridit på julaftonsritt med stallkompisarna på lånad häst men jag orkar fan inte. De skulle vara ute i 2 h och jag är bitter och trött. Nu tänker jag somna om! :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
380
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
329
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar