Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom precis hem efter en vin-relaterad afton tillsammans med lite löst folk. Blev hembjuden till min konstnärspolare. Han bor i en enorm sekelskifteslägga med kakelugnar, spisar och gamla skumma statyer. Förutom att han inte dammat sen typ tidigt 70-tal är hemmet lite av en fröjd.
Hans mamma är i typ 100-års åldern och hade blivit inlagd idag så han var lite deppig. Vi satt i biblioteket och snackade om ditt och datt.
Nu har jag slirat hem. Och undrar hur många sånna här "vad gör du-trådar" finns det egentligen? :cautious:

Någon som vill komma och hålla mig i handen? Det blåser som f**n här och något slår mot mitt ena fönster och det låter som om någon håller på att bryta sig in. Min Kukasnoja slog på på full styrka. *ynk*

Någon som vill komma och hålla mig i handen? Det blåser som f**n här och något slår mot mitt ena fönster och det låter som om någon håller på att bryta sig in. Min Kukasnoja slog på på full styrka. *ynk*

Jag håller dig gärna i en virtuell hand :) finns här om du vill snattra bort tid och ta bort tankarna - fö blåser det som satan här också och jag blir nästan rädd att sakerna som ska till tippen och fn lever ute på balkongen ska blåsa bort. :crazy:

Nu åkte gubben på semester. Sista kattungen flyttade idag med.
Har volym nio av tio på TV. Hör inget ändå. Blåser och regnar något hemskt. Men vad gör det?? Det är faktiskt första julafton jag har regnmätaren ute...

Ska laga lax och ta med till grannen i morgon. Den får inte plats i kylen. Har virat in den i påse med fem stora isklampar och lagt vid ventilen i matkällaren som håller tio grader. Det borde väl gå vägen??

Halv storm och ösregn på tvären,vattnet rinner i strida strömmar på gavelns köksfönster.
Dock har jag ingen regnmätare :p

Kan inte sova i ljud och ljudbok :confused: har du missat att jag är teknisk idiot? :o
Tittar på Scooby Doo istället
Jag kan inte lyssna på ljudbok heller och lyssnar endast på en artist (Natalia Kills) om jag måste ha bakgrundsmusik så jag förstår dig. Jag trodde absolut inte att jag skulle kunna ha musik men det har faktiskt funkat. Under en semestervecka i Spanien sov jag med hörlurar, såna sportvarianter som kokas runt örat för att jag stod inte ut med ljudet av brorsan som snarkade, en fläkt, ett öppet fönster med trafikljud och spanjorer :rofl: Då var musiken det bättre alternativet :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
380
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
329
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar