Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
God Jul till er alla fina bukefalister
Nej inte vad jag vet.
Nu jobbar jag 14-21.15 i morgon så det är väl bara att gilla läget. Vi ska ha lite julfrukost i stallet så nåt juligt blir det väl ändå. Bättre än inget antar jag.
Gick ut i skogen och hämtade mig en liten gran och så gjorde jag en liten tomte med som sitter på bänken utanför
Fluffbollen hjälpte till att klä granen, den blev dock ganska fattig på kulor för dom flesta har av nån skum anledning hamnat på golvet igen
Jobbar till lunch sen vet jag inte. Jag bor utanför Linköping.Juldan då? inte för att jag vet vilket område du bor i.
Mkt godare med hemgjord juKoka risgrynsgröt när man kan köpa dom i korvförpackningar
Glöm inte att borsta tändernaÄtit julkolor i sängen. Nu sova!
Tufft när ensamheten kommer sådär in på skinnet. Stor kram!Inte för att klaga men i kväll känner jag mig ganska ensam. Jag är dessutom arg på min far för att han gör sig påmind och vägrar låta mig vara. Jag har blockerat allt men posten kan jag inte blockera.
Påminnelsen om hans existens gör att jag känner mig ännu mer ensam och utan familj. Ibland undrar jag om jag kommer vara ensam resten av mitt livet eller om jag någonsin med kommer ha en egen familj att tillhöra? Nog för att jag valt bort min biologiska familj själv men julen suger ensam.
Alla ska ha roligt och jag biter ihop och jobbar för att slippa vara helt själv. Har jag tur lyckas jag förgylla nån gammal människas liv på köpet.
Ne nu ska jag försöka rycka upp mig....
Inte jag heller, slår in paket, kollar på ett program med Leonard Cohen och svär över att jag köpte etiketter till paketen som inte går att skriva på. Åtminstone inte med bläckJag spelar INTE Bingolotto!
Det är bättre att hinka cider och vara lite bekymrad över att jag borde städa mer. Skål!
God Jul på dig och var försiktig.God jul önskar jag er alla från mysiga Hameln i Tyskland. Var en halvtimme på deras julmarknad.........Rätt gott om folk trots allt. Skippar att gå i någon kyrka här i jul efter de amerikanska varningarna idag.