Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu så är jag klar med källaren.. Dags för vån 2. Har fått hit ångtvätten igen så nu blir det att köra den på badrummen på vån 2.

Gick ut i skogen och hämtade mig en liten gran och så gjorde jag en liten tomte med som sitter på bänken utanför :angel:
Fluffbollen hjälpte till att klä granen, den blev dock ganska fattig på kulor för dom flesta har av nån skum anledning hamnat på golvet igen :cautious: :p

2D5F230D-F599-40D9-8EDE-DB9873B71256.jpg

A408E125-5373-4552-8747-B3A55735921E.jpg

A31DA3A8-6835-4209-ABC1-4394B3528FD8.jpg

Gick ut i skogen och hämtade mig en liten gran och så gjorde jag en liten tomte med som sitter på bänken utanför :angel:
Fluffbollen hjälpte till att klä granen, den blev dock ganska fattig på kulor för dom flesta har av nån skum anledning hamnat på golvet igen :cautious: :p

2D5F230D-F599-40D9-8EDE-DB9873B71256.jpg

A408E125-5373-4552-8747-B3A55735921E.jpg

A31DA3A8-6835-4209-ABC1-4394B3528FD8.jpg

Jag hittade alla mina juldekorationer i min brudkista igår, men orkade inte sätta upp dem (fast jag funderade på det i flera minuter och än finns det tid!).

Ångestpåslag i samband med saknad över lagotton :heart .
Intagit lite dämpande tabletter, ska titta lite på The Big bang theory för att slappna av.

Dags att gå och lägga mig. Jag ser inte alls fram mot att åka till mamma och fira jul imorgon, jag hade hellre varit hemma med mina djur men man kan inte alltid få som man vill har jag märkt.
Längtar till juldagen och annandagen som ska spenderas med att rida och häcka i soffan med katterna :)

God natt och God Jul tråden :heart

Inte för att klaga men i kväll känner jag mig ganska ensam. Jag är dessutom arg på min far för att han gör sig påmind och vägrar låta mig vara. Jag har blockerat allt men posten kan jag inte blockera.
Påminnelsen om hans existens gör att jag känner mig ännu mer ensam och utan familj. Ibland undrar jag om jag kommer vara ensam resten av mitt livet eller om jag någonsin med kommer ha en egen familj att tillhöra? Nog för att jag valt bort min biologiska familj själv men julen suger ensam. :(
Alla ska ha roligt och jag biter ihop och jobbar för att slippa vara helt själv. Har jag tur lyckas jag förgylla nån gammal människas liv på köpet.
Ne nu ska jag försöka rycka upp mig....
:(
Tufft när ensamheten kommer sådär in på skinnet. Stor kram!

Jag spelar INTE Bingolotto! :yuck:

Det är bättre att hinka cider och vara lite bekymrad över att jag borde städa mer. Skål! :D
Inte jag heller, slår in paket, kollar på ett program med Leonard Cohen och svär över att jag köpte etiketter till paketen som inte går att skriva på. Åtminstone inte med bläck

Jag tar en till Baileys, och en 3.5 öl!

Vinet får vänta tills i morgon!

Missarna ligger i sängen (dvs köksoffan) och snarkar! :heart:heart:heart

Tidigare attackerade jag buskissen med gos, då kom goskissen och tyckte att det här är ju fel :down: Det är ju han som ska ha allt gos :D

Goskissen är också rätt liten och dålig på att hoppa långt och klättra så var inne i garderoben och stod på byrån och längtade till högre höjder, för där spatserade buskissen runt på en hylla :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
380
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
329
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar