Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och är lite ledsen över hur dåligt jag faktisk mår just nu, hur jag vantrivs med hur vi bor, hur dålig stämning det är på jobbet med folk som blivit uppsagda, men försöker muntra upp mig med att min nya telefon dök upp idag, att jag har jobbet kvar och att jag flyttar ut på landet till ett superfint litet hus första februari. Jag hoppas att nästa år blir bättre.
:heart

Jobbat klart för idag. Känns som det kan vara rätt mycket imorgon med, hoppas jag har fel.
Nu ska jag umgås med mamma och bror. Imorgon kommer sambon :heart .

Hann spela ettans bingo. Nu rusa till jobbet. Funderar på att "piffa" till det och skippa mjukisbyxor och tröja och ha på mig klänningen jag har nu istället. Kanske blir lite roligare att jobba om jag är lite färgglad? :cautious:

Kör hårt!! :up:
Ändå jul :)

(om du inte kommer frysa.)

Har julhandlat först med pappa, sedan mötte vi upp min bror på Max, käkade och sedan åkte jag och bror vidare. Åkte vid 10 i förmiddags och mellanlandar hos pappa nu vid 20.30. Snart ska jag hem. Lite trött nu :p

Inte för att klaga men i kväll känner jag mig ganska ensam. Jag är dessutom arg på min far för att han gör sig påmind och vägrar låta mig vara. Jag har blockerat allt men posten kan jag inte blockera.
Påminnelsen om hans existens gör att jag känner mig ännu mer ensam och utan familj. Ibland undrar jag om jag kommer vara ensam resten av mitt livet eller om jag någonsin med kommer ha en egen familj att tillhöra? Nog för att jag valt bort min biologiska familj själv men julen suger ensam. :(
Alla ska ha roligt och jag biter ihop och jobbar för att slippa vara helt själv. Har jag tur lyckas jag förgylla nån gammal människas liv på köpet.
Ne nu ska jag försöka rycka upp mig....
:(

Jag spelar INTE Bingolotto! :yuck:

Inte jag heller.

-

Funderar på om jag ska hämta tvist-godis o trycka i mig. Kanske en te-kopp till. O sedan spela lite mer WoW. O kanske också känna efter hur konstigt det känns att ha släppt oket, sen om det kommer att vara borta för evigt...vet jag inte. Det återstår att se...typ i feb skulle jag tro.

Inte för att klaga men i kväll känner jag mig ganska ensam. Jag är dessutom arg på min far för att han gör sig påmind och vägrar låta mig vara. Jag har blockerat allt men posten kan jag inte blockera.
Påminnelsen om hans existens gör att jag känner mig ännu mer ensam och utan familj. Ibland undrar jag om jag kommer vara ensam resten av mitt livet eller om jag någonsin med kommer ha en egen familj att tillhöra? Nog för att jag valt bort min biologiska familj själv men julen suger ensam. :(
Alla ska ha roligt och jag biter ihop och jobbar för att slippa vara helt själv. Har jag tur lyckas jag förgylla nån gammal människas liv på köpet.

Finns det ingen Bukefalist i närheten du kan ha en stillsam jul med då?

Plötligt känner jag mig ännu mer ensam och utan familj. Ibland undrar jag om jag kommer vara ensam resten av mitt livet eller om jag någonsin med kommer ha en egen familj att tillhöra? Nog för att jag valt bort min biologiska familj själv men julen suger ensam. :(

Det är helt ok att känna det man känner.

För egen del avskyr jag uttrycket "ryck upp dig", det ligger sådan negativ klang över det hela.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
380
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
329
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar