En text/citat från spelet, i inledningen, "I been having these weird thoughts lately... Like is any of this for real or not?" och så tänkte jag ha hjärtat bakom texten så att säga.En vaddå? Hjärta fattade jag men resten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En text/citat från spelet, i inledningen, "I been having these weird thoughts lately... Like is any of this for real or not?" och så tänkte jag ha hjärtat bakom texten så att säga.En vaddå? Hjärta fattade jag men resten?
Lussebulledeg på jäsning, Kurts gryta på spisen ,köket ser ut som kriget
Vad gör hans gryta hos dig
Har du ingen egen
Köttbulle macka blir det säkert,ingen korv,absolut ingen "kattmat" ,ris a la malta är ett måste och så blir det då den lånades gryta med hasselbackspotatisÄr så glad över att slippa skinka, fisk, köttbullar, korv och allt annat äckel imorgon.
Här blir det oxfilé
Fan!! Kom på nu att jag måste filéa apelsin tills i morgon...Köttbulle macka blir det säkert,ingen korv,absolut ingen "kattmat" ,ris a la malta är ett måste och så blir det då den lånades gryta med hasselbackspotatis
Köttbulle macka blir det säkert,ingen korv,absolut ingen "kattmat" ,ris a la malta är ett måste och så blir det då den lånades gryta med hasselbackspotatis
Det var inte bara 1 blomma som hoppade på dig
Ordningen är nästan återställd ,tack vare diskmaskinen ,väntar nu på att lussebullarna ska jäsa färdigt,sen ska jag äta och efter det koka risgrynsgröt. (och spara lite till tomten)