Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dags att gå upp. Ska åka upp till stan och köpa presentkort i en tatueringsstudio som har 200 kr rabatt om man köper ett presentkort på 1000 kr :up: ska köpa två/för 2000 tänkte jag :D Eftersom jag redan gjort en som jag sa var julklapp till mig själv får det här väl bli födelsedagspresent :D sen ska jag hem till mamma. Vet inte om det ska bjudas på mat, hon bara fråga igår "kommer du hit när du vaknat?" :confused::rofl: Hoppas på mat :D

Har just 'missat' tåget till Stockholm ;) sovit en stund med katten och nu sitter jag och pular med att föra över och fixa med eböcker till panikinköpta budgetplattan - min Samsung dog en hastig död och eftersom jag inte klarar mig utan så införskaffades det den billigaste jag kunde hitta från Teknikmagasinet. Är faktiskt oväntat ok även om batteritiden är kass. Njuter av lugn or ro :up:

Min älskade julmat är införskaffad, förutom cumberlandsås och inlagda rödbetor som jag dock diskuterar med själv kanske inte är värt ännu en vända till ICA. Jag har redan köpt alldeles för mycket för en person. *Host* sill, mycket sill. :angel: Varför har de bara goda heminlagda sillar till jul undrar jag? Uppenbarligen en brist enligt mig. :cautious:

Jag har lagat mat hela dagen och städat. Nu är fötterna möra. Men jag skulle behöva fortsätta med mer matlagning och städning.

Försöker hitta några inte allt för dyra hörlurar till mobilen eftersom mina tidigare gått sönder... Meeen på alla sidor med recensioner så skriver folk att hörlurarna går sönder snabbt, oavsett vilken modell jag kollar på!

Misstänker att det bara är de missnöjda som skriver recensioner, men jag blir ju ändå tveksam. Något nytt måste jag ha och nu när morsans sambo ska iväg ikväll till en teknikaffär tänkte jag passa på att låta honom handla åt mig, så att jag slipper åka själv för en sådan liten sak... Gah! Hur ska jag kunna bestämma mig?!

Hos mamma nu. Blev 2 presentkort, så nu kan jag göra en tatuering värd 2400 kr :D Bokade dessutom tid för att göra en, 14 februari blir det, en kungdom hearts tatuering ska det bli :) Gäller bara att komma på vart jag ska ha den :grin:

Hos mamma nu. Blev 2 presentkort, så nu kan jag göra en tatuering värd 2400 kr :D Bokade dessutom tid för att göra en, 14 februari blir det, en kungdom hearts tatuering ska det bli :) Gäller bara att komma på vart jag ska ha den :grin:

En vaddå? Hjärta fattade jag men resten?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
380
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
329
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Ratsit
  • Kålpudding med potatis I