Tack!Har jag frågat innan vad det är för utbildning? Isåfall har jag glömt
Grattis!
Jag ska läsa/validera upp till undersköterska. Det är väl på tiden efter alla år i vården.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!Har jag frågat innan vad det är för utbildning? Isåfall har jag glömt
Grattis!
Kanon, då är du aldrig utan jobb är också usk men håller på att sadla om.Tack!
Jag ska läsa/validera upp till undersköterska. Det är väl på tiden efter alla år i vården.
Jag kom in på utbildningen
Och det löser ekonomin
God Jul till mig
Wihoo!!!
Själv ska jag vara nästan tyst hela dagen och spara på halsen. Sambon så jätteglad ut när jag mimade att jag inte ska prata
Precis just det! Jag kanske inte stannar inom äldreomsorgen som är rätt tungt men med utbildningen så öppnar det dörrar för andra jobb inom vården och risken för att behöva jobba på timmar och bli arbetslös vid byte av inriktning minskar massorKanon, då är du aldrig utan jobb är också usk men håller på att sadla om.
Jag bor i södra Dalsland. Vet inte om det funkar för dig?Men visst bor du i trestadsområdet någonstans? Jag ska ut och köra idag, jag fixar julklappen! Vad kan hon tänkas vilja ha? Pm:a en adress dit jag ska lämna den!
Jag bor i södra Dalsland. Vet inte om det funkar för dig?
Perfekt med en man till Dobbis som kan hjälpa att hålla i plank och stegar åt henne och massera henne då hon har värkVad är det du vill ha? Bukefalister i samlad trupp löser det mesta om vi slår våra kloka huvuden ihop och använder oss av våra kontakter. Kanske är mannen i ditt liv min granne!
Hoppas det går över fort, @lil-sis!
Två timmar senare och bringan är inte mör nog. Slängde i lite mer vatten som den får koka upp med och så får det stå på spisen. Julklappen är i alla fall inslagen!
Två timmar är ju ingenting!