Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit ute och ridit med grannen. Det var jättemysigt och gick bra tills vi tog en längre trav. Pinnen är ju fd travare och har ett rätt bra tempo, Annie har lite svårt att trava så fort så jag lät henne glida över i galopp. Vi höll oss bra bakom och stressade inte men Pinnen fick tävlingsnerv och satte iväg. När grannen äntligen får stopp på henne kommer jag och Annie liite för nära vilket resulterar i att Pinnen sparkade Annie rätt rejält på bogen. Det verkar bara ha träffat mjukdelar, hon är öm och svullen. Hon haltar dock inte så jag hoppas att det går över på någon dag eller två.

Nu iväg och jobba resten av dagen!

Crap vilken magknip jag har. Precis ovanför naveln. Hoppas det släpper snart för det är ett sådant ställe man ska vara vaksam på efter en gastric bypass. :crazy:

Hoppas det går över fort, @lil-sis! :heart

Två timmar senare och bringan är inte mör nog. :cautious: Slängde i lite mer vatten som den får koka upp med och så får det stå på spisen. Julklappen är i alla fall inslagen! :D

Då är man julledig i tre dagar ! Vad skönt och enligt bossen skulle jag vara fortsatt sjukskriven:confused: enligt min dr och omplaceringen är färdig bara jag fått ett sista intyg men jag måste köra maskin än tills vi hittat någon att anställa och det beror lite på hur lång uppsägningstid vederbörande har !

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
380
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
329
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar