Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Igår så var en av mina äldre grannar ute på balkongen när jag skulle rasta hunden och av ren uppfostran så stannar jag självklart och pratade med henne. Fick veta att hon skulle tillbringa julen själv och det kändes lite i hjärtat.

Så idag köpte jag en liten present, och så gick jag ner och plingade på. Räckte fram presenten och sa God Jul.

Hon vart nog rätt chockad för hon började gråta, sen kramade hon om mig.

Det kändes väldigt bra måste jag säga. Förhoppningsvis blev hennes jul lite bättre iallafall :)

Fixade en backup plan om CSN ska bråka om gammal kurs. :idea:

Varit handlat! Helst slut! Huvudet bara snurrade när jag betalde i kassan trots att jag lyssnade på musik för att inte stressa ihjäl mig. :crazy:

Min far har skickat ett julkort från han och "frun" :rage: :banghead:

Jag fick i alla fall ett jättefint julkort av @tolksele :)

Helsingborg ringde och op är bokad till vecka 2 :nailbiting: Och jag fick en aningens panik. O_o :angel:
Bokade boende hos finaste @_husmusen_ och pratade med HV om lösningar och box varpå dom säger nåt i stil med att dom vant sig att jag får panik ibland när det händer saker :o så jag tackade för att dom är så himla gulliga som står ut med mig :o :angel:
Så nu har jag köpt en liten julblomma till dom med doftljus fastän vi inte skulle ge varandra något :p

Jag tror jag tappat typ 14 kg på denna dag :o och hjärtat är i halsgropen men nu har jag beställt mig en pizza för den brukar alltid kunna slinka ner hur stressad jag än är :d

Irriterad. Jag vill se något, vet inte vad. Film, serie, vad som helst. Men kommer inte på något, och får inte tummen ur att göra något annat istället. Vill inte se om något jag sett trehundra gånger redan. Trött men inte ett dugg sömnig. Less. Göralös men handlingsförlamad. Kallt.

Meh. :meh:

Lite mystisk eftersmak på fudgen... grädde, muscavado, smör, mörk choklad, och en påse tomtar som fick smälta i kastrullen. Undrans om det blev någon reaktion mellan skumgodiset och chokladen som ger en viss beskhet?

Inte äckliga, men nästa gång skippar jag tomtarna och kör a naturell med mjölkchoklad och nötter istället.

Försöker spela bingolotto med familjen men själv spelandet börjar ju för fan aldrig så jag hinner säkert inte ens spela ettans bingo innan jag måste åka till jobbet :meh::rage:

Sitter och är lite ledsen över hur dåligt jag faktisk mår just nu, hur jag vantrivs med hur vi bor, hur dålig stämning det är på jobbet med folk som blivit uppsagda, men försöker muntra upp mig med att min nya telefon dök upp idag, att jag har jobbet kvar och att jag flyttar ut på landet till ett superfint litet hus första februari. Jag hoppas att nästa år blir bättre.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
380
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
329
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar