Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har tryckt i mig Alvedon, Ipren, Nasoferm och Pulmicort för att hålla influensasymptomen och sviterna av den lilla lunginflammationen i schack. Ätit frukost och ska strax släpa mig iväg till stallet. Därefter sannolikt fosterställning i vardagsrumssoffan resten av dagen.

En dag som är grymt fin och egentligen i sin helhet borde ägnats åt uteritt. Fan.

Krya på dig!

Jag har nog inte varit snäll i år för jag har fått avloppskrångel i julklapp. Det rinner vatten under duschkabinen. Det har ju varit i mindre omfattning förut när jag kört tvättmaskin så jag har misstänkt att ett rör är otätt. Nu rinner det massor även när jag spolar i duschkabinen. Rören från dusch och tvätt går ihop innan vattnet leds ner i golvbrunnen. Så antingen har jag stopp i avloppet eller så har rören släppt. Kul jul.

Har precis ätit frukost. Ska packa ihop sängarna. Sen blir det att packa in sig i bilen för att åka norrut hem till Uppsala. För att äta julmat och packa upp de sista julklapparna.
Hoppas på att inte katterna har rivit granen eller huset

Jag har nog inte varit snäll i år för jag har fått avloppskrångel i julklapp. Det rinner vatten under duschkabinen. Det har ju varit i mindre omfattning förut när jag kört tvättmaskin så jag har misstänkt att ett rör är otätt. Nu rinner det massor även när jag spolar i duschkabinen. Rören från dusch och tvätt går ihop innan vattnet leds ner i golvbrunnen. Så antingen har jag stopp i avloppet eller så har rören släppt. Kul jul.

Hade hellre haft avloppskrångel än värk, avlopp går att åtgärda och jag kan det mesta själv. Vill du byta julklapp?

@Trott @athena_arabians tack fina ni! :love: Efter lite detektivarbete listade jag ut att det var kaprifolhelvetet som bråkade mot mitt fönster. Jag dividerade med mig själv om det var värt att jag upp min käre far för att lösa problemet (bumpo hade löst det medelst såg och jag tror inte min mamma hade blivit så glad då :o) eller om mina julklappar blivit flr evigt indragna då. :D Det kändes som en för trolig konsekvens av det valet så jag avstod och tog en imovane istället. Jag har nu sovit som en liten bebis. :love:

----------------------

GOD JUL ALLA UNDERBARA MÄNNISKOR HÄR INNE! :love:
God jul ! Har åxo testat imovane men dom får jag problem av !

Idag är en sådär dag då jag önskar att jag hade min familj nära mig. Saknar dom oerhört mycket just nu.

Hoppas att äldsta systersonen inte ringer mig idag och önskar mig god jul för jag börjar alltid gråta då :cry:

Jag har haft besök av pappa som levererade mat :heart Jag hade egen också så nu är det mat till förbannelse här!

Gick en promenad med katten också, den andra kissen sprang och gömde sig när han såg att det var dags för honom. Han vill inte gå ut! På julen slipper man nog om man inte vill :D

Skulle behöva köpa ett sim kort till mobilen, men funderar på om jag först bara ska sitta under täcket och dricka kaffe och tugga på lite prinskorv och spela ett spel typ! :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
380
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
329
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar