Håller helt med och det blir oxfilé här medÄr så glad över att slippa skinka, fisk, köttbullar, korv och allt annat äckel imorgon.
Här blir det oxfilé
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller helt med och det blir oxfilé här medÄr så glad över att slippa skinka, fisk, köttbullar, korv och allt annat äckel imorgon.
Här blir det oxfilé
Känner mig mest ivägen idag. Anser att bjuder man hem någon kan man ju vänta med julbordet, eller tänker jag helt fel? De vill äta runt 14 men vi övriga kommer inte kunna vara där förrän 16 (pga en arbetar)..
Har tryckt i mig Alvedon, Ipren, Nasoferm och Pulmicort för att hålla influensasymptomen och sviterna av den lilla lunginflammationen i schack. Ätit frukost och ska strax släpa mig iväg till stallet. Därefter sannolikt fosterställning i vardagsrumssoffan resten av dagen.
En dag som är grymt fin och egentligen i sin helhet borde ägnats åt uteritt. Fan.
Jag har nog inte varit snäll i år för jag har fått avloppskrångel i julklapp. Det rinner vatten under duschkabinen. Det har ju varit i mindre omfattning förut när jag kört tvättmaskin så jag har misstänkt att ett rör är otätt. Nu rinner det massor även när jag spolar i duschkabinen. Rören från dusch och tvätt går ihop innan vattnet leds ner i golvbrunnen. Så antingen har jag stopp i avloppet eller så har rören släppt. Kul jul.
God jul ! Har åxo testat imovane men dom får jag problem av !@Trott @athena_arabians tack fina ni! Efter lite detektivarbete listade jag ut att det var kaprifolhelvetet som bråkade mot mitt fönster. Jag dividerade med mig själv om det var värt att jag upp min käre far för att lösa problemet (bumpo hade löst det medelst såg och jag tror inte min mamma hade blivit så glad då ) eller om mina julklappar blivit flr evigt indragna då. Det kändes som en för trolig konsekvens av det valet så jag avstod och tog en imovane istället. Jag har nu sovit som en liten bebis.
----------------------
GOD JUL ALLA UNDERBARA MÄNNISKOR HÄR INNE!
Ridit en sväng på fina älskade hästen. Det var både sol, regn och blåste halv storm men vad gör det när man sitter på väldens bästa lilla arbetsmyra till häst
God jul alla fina härinne
Imovane är guds gåva till migGod jul ! Har åxo testat imovane men dom får jag problem av !
Har ett litet mentalt sammanbrott över bröllopet