Har ett litet mentalt sammanbrott över bröllopet
heart Vad är det som felas?
(jag avskydde hela upptakten till mitt bröllop för övrigt Var oerhört glad när det var över)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ett litet mentalt sammanbrott över bröllopet
Det räddar mig varje jul och ganska många gånger däremellan
Det har dykt upp en massiv geting!
Katterna verkar inte vilja beskydda mig så jag drar till macken och inhandlar ett sim kort. Hoppas på att de har löst fallet när jag kommer tillbaka
heart Vad är det som felas?
(jag avskydde hela upptakten till mitt bröllop för övrigt Var oerhört glad när det var över)
Just nu tårtorna. Min tårtform verkar vara för stor för de färdiga marsipanlocken och ingen på hela internet verkar vara överens om hur många bitar som en tårta består av.
Någon här inne som är proffs? Går ett vanligt lock på 31 cm i diameter (Odense marsipans uppgift) att använda till en tårtbotten på 26 cm i diameter? Ska vi köpa mindre tårtform?
Just nu tårtorna. Min tårtform verkar vara för stor för de färdiga marsipanlocken och ingen på hela internet verkar vara överens om hur många bitar som en tårta består av.
Någon här inne som är proffs? Går ett vanligt lock på 31 cm i diameter (Odense marsipans uppgift) att använda till en tårtbotten på 26 cm i diameter? Ska vi köpa mindre tårtform?
Ska du gör prinsesstårta? Iså fall nej. Och ja.
Har tryckt i mig Alvedon, Ipren, Nasoferm och Pulmicort för att hålla influensasymptomen och sviterna av den lilla lunginflammationen i schack. Ätit frukost och ska strax släpa mig iväg till stallet. Därefter sannolikt fosterställning i vardagsrumssoffan resten av dagen.
En dag som är grymt fin och egentligen i sin helhet borde ägnats åt uteritt. Fan.