Men vännen dåMin julafton är förstörd. Jag tror jag ska börja fira jul med min familj varje år igen och skiter i vad maken gör.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vännen dåMin julafton är förstörd. Jag tror jag ska börja fira jul med min familj varje år igen och skiter i vad maken gör.
Vad var det då? Nej jag minns inte. Jag var full
Vad hände?Min julafton är förstörd. Jag tror jag ska börja fira jul med min familj varje år igen och skiter i vad maken gör.
Vad var det då? Nej jag minns inte. Jag var full
Det är alltid någon som går och muttrar, allt är fel mm. Jag gillar att se på Kalle men då sitter maken, hans syster och hennes sambo och fjantar sig, härmar och tycker det är tråkigt att se på för att man har gjort det så många gånger.Vad hände?
Informera honom om att januari är rekordmånaden för skilsmässoansökningarDet är alltid någon som går och muttrar, allt är fel mm. Jag gillar att se på Kalle men då sitter maken, hans syster och hennes sambo och fjantar sig, härmar och tycker det är tråkigt att se på för att man har gjort det så många gånger.
Stämningen i den här familjen är alltid lite märklig.
Just ja!Romarhjälmen, aka kolhinken jag har för briketterna
Det är alltid någon som går och muttrar, allt är fel mm. Jag gillar att se på Kalle men då sitter maken, hans syster och hennes sambo och fjantar sig, härmar och tycker det är tråkigt att se på för att man har gjort det så många gånger.
Stämningen i den här familjen är alltid lite märklig.
Ja verkligen, inte alls samma i min familj där är det inte nån med så varierande humör som här så det blir mycket lugnare.Sånt dör blir jag också helt förstörd på Då är jag hellre själv!
Vad tråkigt att höra . KramMin julafton är förstörd. Jag tror jag ska börja fira jul med min familj varje år igen och skiter i vad maken gör.
Det borde du.Jag spelar inte heller Bingolotto! Istället dricker jag lite Baileys och funderar på om jag borde åka till Falun i morgon!