Ätit för mycket och halvsovit till Kalle. Skulle mest vilja hem och sitta ensam nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Glöm inte att borsta tänderna
Det borde du.
Nu har jag nog druckit för mycket Bailey's!
Det är en dag imorgon också
Fan, julen blir nog inställd för mig i år, har sett fram emot att få äta god julmat och träffa hela tjocka släkten igen, men nä Murphy's lag ska sätta käppar i hjulen. Hästen har fått återfall av koliken och det blir med andra ord en ensam mindre kul jul för mig....
Det gick hyfsat bra att fira jul hos mamma och Rune. Det är tur att Syster var där! Jag och mamma tassar på tå runt varandra för att inte säga fel saker och Rune låg nästan hela tiden i sängen. Det är nog inte lång tid kvar för honom nu
Nu sitter jag dock på jobbet med Harry Potter på datorn och julgodis framför mig.
Tråkigt, men julen kommer ju varje år och det gör ju förhoppningsvis inte koliken! Hoppas hästen mår bättre snart.
Fan, julen blir nog inställd för mig i år, har sett fram emot att få äta god julmat och träffa hela tjocka släkten igen, men nä Murphy's lag ska sätta käppar i hjulen. Hästen har fått återfall av koliken och det blir med andra ord en ensam mindre kul jul för mig....