Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick en annan variant av det först gången och det fungerade perfekt men när jag fick Imovane så gick det som Cornelis sjöng Han i överslafen vaknade inte när han behövde detImovane är guds gåva till mig
Det är ju lite dumt ja. Imovanen är den enda som faktiskt funkar på mig och jag har testat massor olika med tanke på min sömnstörning och nu all annan skit.Jag fick en annan variant av det först gången och det fungerade perfekt men när jag fick Imovane så gick det som Cornelis sjöng Han i överslafen vaknade inte när han behövde det
Jo ska försöka få en annan variant dom på apoteket tycket jag skulle ta några andra första gången och dom var bättre men minns inte namnet på domDet är ju lite dumt ja. Imovanen är den enda som faktiskt funkar på mig och jag har testat massor olika med tanke på min sömnstörning och nu all annan skit.
Jag tyckte att det gick bra, sen attackerade en död torkad fladdermus kristall glasen.
Så nu går det ännu bättre
Det är så jobbigt när det händer