Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tackar som frågar men jag är mätt efter att ha fått äta lite irakisk mat så här i natten. Nån typ av omelett, kyckling korv tror jag, bönor i nått och så nån typ av "gegga" som är gjord på sesamfrön/olja och så toastat bröd. Såklart äta med händerna/med hjälp av brödetJaha,då var det dags igen Huset blåser nästan omkull.
Macka o varm choklad serveras nu om någon vill ha
Det finns en generika på Imovane som heter zopiklon Pilum, den är enligt mig och några andra, svagare än Imovane. Generikan får ju ha 80-120% verkan jämfört med originalet.Jo ska försöka få en annan variant dom på apoteket tycket jag skulle ta några andra första gången och dom var bättre men minns inte namnet på dom
Jaha,då var det dags igen Huset blåser nästan omkull.
Macka o varm choklad serveras nu om någon vill ha
Dags att sova. Har försökt söka efter om nått uteställe är öppet på nyår men det verkar helt dött Går inte folk ut och festar på nyår, är man "tvingad" till hemmafester här uppe på landet då
Eftersom jag inte kan ut å festa idag med "alla andra" ville jag ju ut nästa helg men det verkar ju heldött
Hoppsan hejsan hästsvans.Det finns en generika på Imovane som heter zopiklon Pilum, den är enligt mig och några andra, svagare än Imovane. Generikan får ju ha 80-120% verkan jämfört med originalet.
Annars finns ju Stilnoct/zolpidem. Kanske är den du inte minns namnet på?