Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaha,då var det dags igen :mad: Huset blåser nästan omkull.
Macka o varm choklad serveras nu om någon vill ha :p
Tackar som frågar men jag är mätt efter att ha fått äta lite irakisk mat så här i natten. Nån typ av omelett, kyckling korv tror jag, bönor i nått och så nån typ av "gegga" som är gjord på sesamfrön/olja och så toastat bröd. Såklart äta med händerna/med hjälp av brödet :rofl:

Har vaknat tidigt hade tänk mej en sovmorgon men det höll i kroppen med om,tyvärr. Men ligger kvar och klappar katten och läser lite. Har inget planerat mer än stallet i eftermiddag

Jo ska försöka få en annan variant dom på apoteket tycket jag skulle ta några andra första gången och dom var bättre men minns inte namnet på dom
Det finns en generika på Imovane som heter zopiklon Pilum, den är enligt mig och några andra, svagare än Imovane. Generikan får ju ha 80-120% verkan jämfört med originalet.

Annars finns ju Stilnoct/zolpidem. Kanske är den du inte minns namnet på?

Dags att sova. Har försökt söka efter om nått uteställe är öppet på nyår men det verkar helt dött :confused: Går inte folk ut och festar på nyår, är man "tvingad" till hemmafester här uppe på landet då :eek::confused:
Eftersom jag inte kan ut å festa idag med "alla andra" ville jag ju ut nästa helg men det verkar ju heldött :(

Dricker kaffe och läser hästannonser. Bara jag och marsvinen vakna, alltså lugnt och skönt. Hade tänkt sova lite längre men ibland vaknar jag av att det gör ont i ryggen och då är det bara att gå upp.

Dags att sova. Har försökt söka efter om nått uteställe är öppet på nyår men det verkar helt dött :confused: Går inte folk ut och festar på nyår, är man "tvingad" till hemmafester här uppe på landet då :eek::confused:
Eftersom jag inte kan ut å festa idag med "alla andra" ville jag ju ut nästa helg men det verkar ju heldött :(

Inget i Borlänge ens?

Det finns en generika på Imovane som heter zopiklon Pilum, den är enligt mig och några andra, svagare än Imovane. Generikan får ju ha 80-120% verkan jämfört med originalet.

Annars finns ju Stilnoct/zolpidem. Kanske är den du inte minns namnet på?
Hoppsan hejsan hästsvans.
Imovane o Zopiklon är exakt samma sak. Var du fått 80 - till 120 % är en gåta. Dvs rakt av desinformation.
http://www.fass.se/LIF/interchangeableinfo?userType=0&nplId=19910816000041

Så. Jävla. Trött!

Sambon har snarkat som
Fan hela natten. Jag har knappt sovit en blund. Vi har gäster på alla andra sovplatser, tom i hästlastbilen. Så jag har fått ligga här och rulla tummarna.
Hoppas han går upp snart och jag hinner sova någon h.

Sovmorgon och nu go-frukost. Sen stallet och jobba med Svarta Faran och Prinsessan. Äntligen! Slyngelhästen får vila lite till eftersom han var feberfri först igår. Så hoppas vi att alla hästarna i stallet är feberfria även idag.
Känns i ryggen att jag inte ridit på ett par veckor.. Undrar hur handikappad jag skulle vara om jag inte haft ridningen?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
383
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
331
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar