Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dags att sova. Har försökt söka efter om nått uteställe är öppet på nyår men det verkar helt dött :confused: Går inte folk ut och festar på nyår, är man "tvingad" till hemmafester här uppe på landet då :eek::confused:
Eftersom jag inte kan ut å festa idag med "alla andra" ville jag ju ut nästa helg men det verkar ju heldött :(
Verkar märkligt?
Nog borde det finnas place med nyårsbaluns? Jag trodde det var en stor utekväll.
Kräver googling.

Allt.

Jalapeño poppers är favoriter här. Använd gärna panko, det är mycket godare än vanligt ströbröd. Jag gör inte hela jalapeños utan skär dem i ringar ca 1,5 cm tjocka innan jag fyller dem med ost. Metoden jag använder är den här: http://www.seriouseats.com/recipes/2015/01/fried-jalapeno-poppers-cheese-recipe.html

Annars är ju kycklingbitar i frityrsmet jättegoda också.
Här fritteras det mesta fast tanterna kokar oljan i en kastrull. Dom fritterar småabborre revbenspjäll kycklingvingar och lår .bläckfisk ,stekfläsk är åxo gott fritterat .räkor det varkar som allt går att frittera

Pappa köpte en ny tv, Gunilla (katten) blev lycklig över gigantisk låda och "påsen" som var skydd över TVn :p tur alla kunde bli glada ;)
Så är min katt åxo då jag köper något till honom är han mest nöjd över kartongen .Så jag har lådor överallt på golvet som han sover i men en släckting från Thailand köpte en bädda till honom det bara älskar han att sova i framför brasan

Det finns en generika på Imovane som heter zopiklon Pilum, den är enligt mig och några andra, svagare än Imovane. Generikan får ju ha 80-120% verkan jämfört med originalet.

Annars finns ju Stilnoct/zolpidem. Kanske är den du inte minns namnet på?
Äter Zolpidem. Och även Atarax och Theralen på kvällen

Fascinerande.
La ut en bild på två uthällda katter på rumsmattan med en kommentar om energinivån i det här huset nu i jul.
Fick gillanden från halva min fb-krets. Samt från några vänner till vänner jag aldrig hört talas om.

Katt-magi?

Har ätit frukost, lite sen.
Slösurfar lite. Råkade beställa lite från Matsmart och Bokus. De har mellandagsrea nu...

Blev väldigt lyckade. Funderar på om två dygn i kylen blir standard from nu. Dom fick så väldigt runda och mjuka former. Väldigt fluffiga inuti också :d :d

20161225_120545_zps75hp1mct.jpg

Fick inte riktigt fram den runda formen men den lussekatten som är längst till höger i bilden ger en bra bild av hur dom andra ser ut :)

(Efter kritik från Buke så har jag fallit till föga för påtryckningarna och lagt lussekatterna längre ifrån varandra på plåten :D)

Försöker uppbåda lust att gå till affären
Men ska gå så fort jag har druckit upp kaffet.
Måste börja promenera varje dag för att gå ner i vikt och få upp orken till att jobba.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
385
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
331
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix