Ja men ändå...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja men ändå...
Jag väntar fortfarande på svar/reaktion från @Linda8142 Måste jag locka hit @CillaW o/e @kryddelydd för att bekräfta det jag skriver?Hoppsan hejsan hästsvans.
Imovane o Zopiklon är exakt samma sak. Var du fått 80 - till 120 % är en gåta. Dvs rakt av desinformation.
http://www.fass.se/LIF/interchangeableinfo?userType=0&nplId=19910816000041
Nu har det hänt grejer här hemma! Fått på mig kläder, startat en tvättmaskin och diskat. Tror jag lägger mig i soffan och vilar lite, det här blev jobbigt
Verkade väldigt lätt att göra så det får vi testa!@grodan21 då vill jag ha friterad mars när jag kommer. Måste ju testa nån gång. Eller hur @mandalaki
Hemgjorda pommes frites är en delkatess!Någon som har tips på vad man kan fritera? Fick en fritös i julklapp så här ska friteras
Så friterad mars i mellandagarna?Verkade väldigt lätt att göra så det får vi testa!
Jag väntar fortfarande på svar/reaktion från @Linda8142 Måste jag locka hit @CillaW o/e @kryddelydd för att bekräfta det jag skriver?
Generika har ofta andra bindningsmedel i tabletterna som man kan bli lika beroende av som de i originaltabletterna.
Okej bakproffsen @Inglorion , @ainasoja och vem var det nu mer...?
Eller någon annan med stor buke-kunskap!
Hittar ingen vit marsipan på ica, förutom den färdigkavlade på 32 cm i diameter. Hittade även en ny bakform på 24 cm i diameter. Kan detta funka?
Måste ha en backup ifall jag inte får tag på bageri.. Behöver inte bli en proffs-snygg-tårta, är helt säker på att den kommer smaka gott och snabbt bli uppäten ändå
Om tårtan inte blir för hög fungerar det.
Oj vad hände?Haft en smärre incident med makens syster! Jag avskyr när man gör skillnad på mina barn och deras andra kusiner . Att hon har blivit personlighetsförändrad eller mår skit ska inte gå ut över andra. Var då sista julen jag firade ihop med henne. Mår så dåligt inombords när det går ut över mina barn ! Nä tack och hej då jag tar ingen skit !!!!