Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittar på "Extrema snåljåpar" och fick just lära mig hur man gör en "kylkon" istället för att köpa en kalkon. Receptet är att köpa eller skaffa kycklingbitar och kycklingfärs som passerat sista förbrukningsdag, "bygga" en kalkon av bitarna och färsen och så in med eländet i ugnen. Den såg, tja, "ganska" annorlunda ut. :yuck:

Hoppsan hejsan hästsvans.
Imovane o Zopiklon är exakt samma sak. Var du fått 80 - till 120 % är en gåta. Dvs rakt av desinformation.
http://www.fass.se/LIF/interchangeableinfo?userType=0&nplId=19910816000041
Jag väntar fortfarande på svar/reaktion från @Linda8142 Måste jag locka hit @CillaW o/e @kryddelydd för att bekräfta det jag skriver?
Generika har ofta andra bindningsmedel i tabletterna som man kan bli lika beroende av som de i originaltabletterna.

Prokaffinerar för fullt, borde städa, dammsuga mm. samt slutföra flytten av det sista från gamla labbet till nya,,,,,,,,,,,men det kommer så många dar så det hinner jag kanske,,,,,,,nån gång. :angel:

Jäkla dramaten gick sönder på väg hem från affären.
Så fick bära den sista biten.
Nu ska jag dammsuga och renbädda inför imorgon
Måste komma på nån mat med.
Men katten la sig i mitt knä så jag prokrastinerar lite jag med.

Okej bakproffsen @Inglorion , @ainasoja och vem var det nu mer...? :idea:
Eller någon annan med stor buke-kunskap!

Hittar ingen vit marsipan på ica, förutom den färdigkavlade på 32 cm i diameter. Hittade även en ny bakform på 24 cm i diameter. Kan detta funka?
Måste ha en backup ifall jag inte får tag på bageri.. Behöver inte bli en proffs-snygg-tårta, är helt säker på att den kommer smaka gott och snabbt bli uppäten ändå :d :p

Jag väntar fortfarande på svar/reaktion från @Linda8142 Måste jag locka hit @CillaW o/e @kryddelydd för att bekräfta det jag skriver?
Generika har ofta andra bindningsmedel i tabletterna som man kan bli lika beroende av som de i originaltabletterna.

Eh, what?
Generika måste vara direkt utbytbar, annars blir det ju lika mycket chansning på doseringen som icke godkända preparat eller sånt man köper på nätet.

Okej bakproffsen @Inglorion , @ainasoja och vem var det nu mer...? :idea:
Eller någon annan med stor buke-kunskap!

Hittar ingen vit marsipan på ica, förutom den färdigkavlade på 32 cm i diameter. Hittade även en ny bakform på 24 cm i diameter. Kan detta funka?
Måste ha en backup ifall jag inte får tag på bageri.. Behöver inte bli en proffs-snygg-tårta, är helt säker på att den kommer smaka gott och snabbt bli uppäten ändå :d :p

Om tårtan inte blir för hög fungerar det.

Haft en smärre incident med makens syster! Jag avskyr när man gör skillnad på mina barn och deras andra kusiner :rage:. Att hon har blivit personlighetsförändrad eller mår skit ska inte gå ut över andra. Var då sista julen jag firade ihop med henne. Mår så dåligt inombords när det går ut över mina barn ! Nä tack och hej då jag tar ingen skit !!!!

Haft en smärre incident med makens syster! Jag avskyr när man gör skillnad på mina barn och deras andra kusiner :rage:. Att hon har blivit personlighetsförändrad eller mår skit ska inte gå ut över andra. Var då sista julen jag firade ihop med henne. Mår så dåligt inombords när det går ut över mina barn ! Nä tack och hej då jag tar ingen skit !!!!
Oj vad hände?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
385
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
331
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar