R
Raderad medlem 68338
Om ni undrar vem som köpte alla Pressbyråns Alladdinaskar på rea idag SÅÅÅ #BMI45 #biggestloser2017
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah ok! Men har du specifika frågor så skicka gärna i PM. Har jobbat som kyrkovaktmäststr och har haft rätt många vigslar genom årenoch @Inglorion
Vi har haft möte med prästen men skrev inte ner exakt allting eftersom vi inte riktigt tänkte på det just då.. Psalmbok har jag ingen hemma här tyvärr.
Sen har prästen gått och blivit sjuk också
....men han skulle få någon pensionerad gammal polare att hoppa in. Rörigt? Japp!
Absolut! Vi hörs på Facebook?Vi kan ju göra ett försök!
och @Inglorion
Vi har haft möte med prästen men skrev inte ner exakt allting eftersom vi inte riktigt tänkte på det just då.. Psalmbok har jag ingen hemma här tyvärr.
Sen har prästen gått och blivit sjuk också
....men han skulle få någon pensionerad gammal polare att hoppa in. Rörigt? Japp!
Absolut! Vi hörs på Facebook?
Ah ok! Men har du specifika frågor så skicka gärna i PM. Har jobbat som kyrkovaktmäststr och har haft rätt många vigslar genom åren
@Inglorion Vid kyrkobröllop har en generellt ett möte med prästen ett tag före vigseln (dvs några veckor före). Just för att kunna stämma av med psalmer och sådant, samt för att prästen ska få lite "stoff" till vigseltalet
Om ni undrar vem som köpte alla Pressbyråns Alladdinaskar på rea idag SÅÅÅ #BMI45 #biggestloser2017
Tar atarax och Theralen vid 20Jag äter lergigan vid 16 och sen har jag fått mirtazapin på kvällen .
Sover som en stock på det när jag kommer ihåg lergiganet typ 1 av 10 gånger
Mitrazap,,,,,,,,??????? Nä Marsipan ska det vara, och en mugg kaffe och sen sover jag som en stock.Tar atarax och Theralen vid 20
Zolpidem vid 21
Äter Mitrazapin och Fluoextin men de blir jag inte trött av
Inte här. Har svårt att somna. Fast jag har mitt ked5jetäcke...Mitrazap,,,,,,,,??????? Nä Marsipan ska det vara, och en mugg kaffe och sen sover jag som en stock.
Vilken lysande idé TackEfter det chips o dip