Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på om jag ska göra janson ikväll eller vänta till i morgon .Har just ätit revbensspjäll då jag inte kände för att laga så mycket mat igår !

God fortsättning på julen hörrni. Har haft en mycket skön jul så här långt. Just nu är jag dock extremt sugen på lussekatt. Tyvärr har jag inte bakat några sådana i år. Och inte fick jag tag i någon jäst idag heller, Ica hade stängt när jag passerade på väg hem från stallet.

Får ta en kokostopp istället....

Jag väntar fortfarande på svar/reaktion från @Linda8142 Måste jag locka hit @CillaW o/e @kryddelydd för att bekräfta det jag skriver?
Generika har ofta andra bindningsmedel i tabletterna som man kan bli lika beroende av som de i originaltabletterna.
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte uppdaterar mig på buke inom en viss tid. Det finns annat att göra också.
Jag minns inte var jag läste det om 80-120% men jag litar bara på seriösa källor så antagligen var det Läkemedelsverket, läkartidningen eller liknande. Kan ha varit en utländsk sida. Minns ej.

Tog en paus från julmaten och gjorde grönsakscurrysoppa :)
Nu sitter jag mest och försöker låta bli att hämta chips :p

God fortsättning på julen hörrni. Har haft en mycket skön jul så här långt. Just nu är jag dock extremt sugen på lussekatt. Tyvärr har jag inte bakat några sådana i år. Och inte fick jag tag i någon jäst idag heller, Ica hade stängt när jag passerade på väg hem från stallet.

Får ta en kokostopp istället....

Jag bakade lusseblobbar idag, bara att komma förbi ;)

Hemma efter julfirande hos mamma. Det har varit trevligt men idag har jag typ sovit hela dagen :p.
Nu ska jag slöa i tvsoffan och titta på Frost :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
385
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 070
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
331
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve