Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att han inte kunde komma upp den sista dagen. Så han fick sprutan i mitt knä i boxenGammelmannen somnade in i mitt knä när han gick bort
Jag tittar också på denTittar på Frozen och konstaterar att det är väldigt märkligt att se den på svenska
Han gick bort 23 maj 2012Idag skulle jag och Gammelmannen har firat 20 års jublieum idag. Skrev på papprena och betalade första inbetalningen 25 december 1996
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte uppdaterar mig på buke inom en viss tid. Det finns annat att göra också.Jag väntar fortfarande på svar/reaktion från @Linda8142 Måste jag locka hit @CillaW o/e @kryddelydd för att bekräfta det jag skriver?
Generika har ofta andra bindningsmedel i tabletterna som man kan bli lika beroende av som de i originaltabletterna.
Jag väntar fortfarande på svar/reaktion från @Linda8142 Måste jag locka hit @CillaW o/e @kryddelydd för att bekräfta det jag skriver?
Generika har ofta andra bindningsmedel i tabletterna som man kan bli lika beroende av som de i originaltabletterna.
God fortsättning på julen hörrni. Har haft en mycket skön jul så här långt. Just nu är jag dock extremt sugen på lussekatt. Tyvärr har jag inte bakat några sådana i år. Och inte fick jag tag i någon jäst idag heller, Ica hade stängt när jag passerade på väg hem från stallet.
Får ta en kokostopp istället....
Jag kastar mig i bilen.Jag bakade lusseblobbar idag, bara att komma förbi
Nej,det är bindemedlen men blir sjuk av säger jag som är allergisk mot ett av dom vanligaste (talk)Man blir väl inte beroende av bindemedel i tabletterna?
Jag kastar mig i bilen.
Den avstår jag nog. Jag gillar inte gravad lax.Du kan få lite gravad lax också
Nej,det är bindemedlen men blir sjuk av säger jag som är allergisk mot ett av dom vanligaste (talk)
Den avstår jag nog. Jag gillar inte gravad lax.
Tack. Har du någon varmrökt däremot.Du slipper