Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ätit middag. Det blev julmat - igen... Och fruktsallad med choklad glass till efterrätt.
Har provat nya appen Kry. Fick "prata" med en läkare där om mitt Uvi-problem. Fick recept på antibiotika iaf
Måste ringa magmottagningen på tis för att höra hur det går med remissen till kirurgen

Inte här. Har svårt att somna. Fast jag har mitt ked5jetäcke...
Mitrazapin och Fluoextin är antidepressiva
Det är kaffe också och får jag inte morgonkaffe blir jag gravt våldsbenägen. :arghh: :rage:

Kedjetäcke har jag inget, däremot har jag sovit under samma täcke som hästen och hon låg nästan på mig, räknas det? :p

Lyssnar på när särbon snarkar gott.

Jag hade precis nickar till när jobbtelefonen ringde, det är ju lögn i helvete att somna om efter det.

Njuter av att det är tyst och TOMT hemma! Extra ungen ska flytta och är hemma hos mamma just nu. Gud vad skönt det ska bli.

Egna BARNET är hos sin pappa och kommer väl hem när hav saknar sin mamma alt sin dator. Tror mest på det sistnämnda :rofl:

Det är kaffe också och får jag inte morgonkaffe blir jag gravt våldsbenägen. :arghh: :rage:

Kedjetäcke har jag inget, däremot har jag sovit under samma täcke som hästen och hon låg nästan på mig, räknas det? :p
Kaffe tål inte min mage men jag dricker ändå det ibland
Min gammeltant låg och sov i mitt knä ibland på första sommaren jag hyrde henne

Har äntligen fått kallelse till Gyn. För att kolla upp förändringen de såg på rtg på ena äggstocken. Så nu måste jag fixa ledigt från jobbet den dan oxå. I samma vecka ska jag till Psykläkaren oxå

Alltså jag är så uppstyrd!
Har städat hela lägenheten, tvättat, köpt snittblommor och nu har jag tänt ljus och sitter och njuter av ett glas vin! Börjar fan bli ordning på mig :rofl:

Jag har det faktist städat! Har däremot lyckats tappa bort en katt, äter choklad i sängen, det är slut på vin och jag känner mig askalas trött (den numera borttappade katten höll mig vaken tidigt i morse :meh:).

Kanske borde tända ljusen, ropa på katten och se om den hittar hem, hänga på stolen istället for sängen och värma på lite glögg? Då kanske det blir lite ordning på mig med?

Nej men en tallrik julmat vore gott :d
Sillsalladen ropar på mig :angel:

Jag har ätit julmat två dagar och är redan extremt less! LYCKLIGVIS öppnar kvartershaket imorgon efter att ha varit stängt två dagar :arghh::nailbiting: och jag kan äntligen få min råbiff! :up:
Det enda hak som var öppet idag var thai-restaurangen så tryckte precis i mig en halvsunkig röd curry-rätt

Kaffe tål inte min mage men jag dricker ändå det ibland
Min gammeltant låg och sov i mitt knä ibland på första sommaren jag hyrde henne
Visst är det härligt när även stora djur blir "knähundar". Jag har sovit många nätter i box med häst som sängkamrat och råkade somna bakom en kossa när jag bara skulle vila middag och då passade en annan kossa på att ha mig som huvudkudde så jag kom nästan inte loss. :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
385
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 070
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
331
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve