Funkar det här? Kan ni se?
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10154311472857098&id=533002097
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack. Har du någon varmrökt däremot.
Den jag köpte är slut.Japp, jag rökte en bit igår
Den jag köpte är slut.
Vi hade en rök på tomten till huset där Jag växte upp. Min pappa rökte mycket fisk när jag var barn. Rökt abborre och gös.Aj då Det är faktiskt en ohygglig lyx att ha rök. Jag har rökt hjärta och rökt fläsk i frysen också, bara att ta fram när man blir sugen. Samma med fisken, har man en förberedd bit i frysen går det ju snabbt att tina den och är den inte jättestor röker man den snabbt. Biten igår var rätt liten och tog väl kanske 40min-1 timme.
Vi hade en rök på tomten till huset där Jag växte upp. Min pappa rökte mycket fisk när jag var barn. Rökt abborre och gös.
Har det gått bra med hästen?Nyss hemkommen, fick lite julfirande hos mamma idag och ätit god mat.
Dock vet jag inte om jag är så nöjd över alla klapparna. Fick en CrockPot (tror jag den hette), det är nån "slowcooker" så man kan låta det stå å puttra och det är färdigt en viss tid. Jag har ingen plats för den i köket och varken vet vad jag ska ha den till eller göra av den.
Mamma försökte även säga att alla som använder den inte vill använda något annat sen, hon sa även att man kan lägga i mat å så är det klart när man kommer hem. Problemet är att jag inte har tid på morgonen att fixa sådant och kan inte göra det på kvällen för då står maten framme i över ett dygn och det känns väl så där.... jag tror inte jag kommer använda den mycket tyvärr... känns som en onödig pryl för mig.
Ser ut att ha varit en särdeles fantastisk kattleksakFunkar det här? Kan ni se?
Hon älskar den.Ser ut att ha varit en särdeles fantastisk kattleksak
Jag blir vansinnigt trött av mirtazapinet så det är utvalt för att få bukt med min eländiga sömn.Inte här. Har svårt att somna. Fast jag har mitt ked5jetäcke...
Mitrazapin och Fluoextin är antidepressiva
Nyss hemkommen, fick lite julfirande hos mamma idag och ätit god mat.
Dock vet jag inte om jag är så nöjd över alla klapparna. Fick en CrockPot (tror jag den hette), det är nån "slowcooker" så man kan låta det stå å puttra och det är färdigt en viss tid. Jag har ingen plats för den i köket och varken vet vad jag ska ha den till eller göra av den.
Mamma försökte även säga att alla som använder den inte vill använda något annat sen, hon sa även att man kan lägga i mat å så är det klart när man kommer hem. Problemet är att jag inte har tid på morgonen att fixa sådant och kan inte göra det på kvällen för då står maten framme i över ett dygn och det känns väl så där.... jag tror inte jag kommer använda den mycket tyvärr... känns som en onödig pryl för mig.
Ja det var den, Frozen fever ocksåJag tittar också på den
Bra mycket bättre än väntat var min reaktion
har ätit mitrazapinet i 20 år minst. Ingen trötthet. Bara konstiga drömmar...Jag blir vansinnigt trött av mirtazapinet så det är utvalt för att få bukt med min eländiga sömn.
Plus då att jag ska ta lergigan vid 16 för att bygga på tröttheten.
Jag är glad bara det funkar haha