Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jobbar. Sista natten den här veckan. Blev "attakerad" av ett par barn när jag kom hit :rofl: Rosie på typ 3 år kom springandes och kastade upp armarna och visade klart å tydligt att här skulle det kramas/lyftas upp. Och sen blev hon helt fascinerad av min jacka och försökte knäppa översta tryckknappen. När jag väl fick släppa ner henne så skulle det pillas på dragkedjan som var öppen :rofl: sen kom nästa flicka på typ 5 år skrikandes "Sandra!" och ger mig en kram. Och igår fick jag en kram av Sara som är runt 12 tror jag :love: Dom är ju för goa barnen (just nu iaf ;)) :heart

Har precis avnjutit en av BARNETS julklappsfilmer, Ice Age 5, alltså jag bara älskar dessa filmer :o:D Fulla av dålig humor :up:
Nu tar vi det lilla lugna med ett glas rött och en chokladbit - för visst är det väl så som julen ska avnjutas? ;):d

Försöker hitta nåt att se på.
Inte helt lätt.
Till middag idag blev det kalvsylta, leverpastej och rödbetssallad :d
Enda nackdelen är katten snor det mesta av leverpastejen :D

Jaha, dags för hemresa från Tyskland i morgon. Det lär bli en stormande upplevelse....... hoppas att färjorna går och broarna är öppna för trafik.Annars stannar jag gärna en dag extra i Tyskland med god mat och gott vin :love:

Haha toan är inte med heller men haha.
Och hela köket syns inte men ni ser en del iaf.
Och den sneda tavlan i tvrummet hänger numer rakt.
Katträdet och bokhyllan/vitrinskåpet står till höger om mig i tvrummet men orkade inte fixa med dem på bild haha
Kommer en större tv imorgon så då ska denna in i sovrummet : D

Världen håller just på att backa 35 år.
Trump: "”USA måste stärka och utöka sin kärnvapenarsenal, och det betydligt, till dess att världen kommer till sans när det gäller kärnvapen”
Putin: "Ryssland måste utöka sin nukleära förmåga."

Vi är tillbaks där vi började med undantag av att vi har ett antal av världens terrorister här nu också. Det här kan sluta precis hur som helst,,,,,,,,,,

Det är en dansrörelse där man sträcker ena armen i luften och lutar ansiktet mot andra armens armveck (som när man nyser).
Det var tydligen det Peder F gjorde vid prisutdelningen på OS :p

Ja hans son hade bett honom göra det om han kom på prispall för att någon fotbollspelare eller lag han tycker om gör det eller något (om jag inte minns fel).

Däremot säger wiki att man inte ska förväxla det med när dab refererar till "recreational use of hash oil".

Säg att den är fin eller dö! :D

wp_20161225_20_59_02_pro_586025d89606ee18019cfe5e.jpg

Den är fin! Säg till förresten om du behöver hjälp med att göra dekorationer, det är inte så långt för mig till Västerås/Enköping (och min farbror bor mitt emellan så då kan jag besöka han innan eller efter :D).

Sa dom inte på tv vädret att den där klass1-2 stormen skulle komma imorgon :confused:
Här är den 1 dygn för tidig,det blåser emellanåt så alla glas skjutdörrarna (har 7st) i kuvösen skallrar så man tror dom ska blåsa ur sin skena.:nailbiting:
Varför blåser det alltid från det hållet :mad:

Herregud vad mitt huvud är ett kaos. Blir förhoppningsvis lite lugnare ett tag imorgon innan kaoset är igång igen. Ska imorgon åtminstone försöka städa upp här hemma. Måste göras. På tisdag ska jag iväg med vännen och hennes styvunge (som jag hoppas kan hålla sig i skinnet och inte vara helt galen, kommer bli tokig annars) och på onsdag ska en vän sova här. På nyårsafton kommer barndomsvännen hit också :)

Sa dom inte på tv vädret att den där klass1-2 stormen skulle komma imorgon :confused:
Här är den 1 dygn för tidig,det blåser emellanåt så alla glas skjutdörrarna (har 7st) i kuvösen skallrar så man tror dom ska blåsa ur sin skena.:nailbiting:
Varför blåser det alltid från det hållet :mad:

Skulle blåsa 10 m/s inatt med om jag minns rätt också. Var iaf sjukt blåsigt på väg hem från Skövde idag iaf.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
385
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 070
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
331
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar