Det blåser här också men inga kl 1-styrkor. Känner mig lite allmänt seg men måste ta tag i att duscha orkidéeskogen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klockan 6 en helgdag? Gå och lägg digDet blåser här också men inga kl 1-styrkor. Känner mig lite allmänt seg men måste ta tag i att duscha orkidéeskogen
Glömde hon att det är helgdag? För blåsten skulle ju inte inverka på er där uppe.står vid stationen i ludvika och väntar på kollegan som jobbar 7-16, hon messade vid gav sex och frågade om jag kunde tänka mig hämta henne, det gick inga bussar/tåg märkte hon
Klockan 6 en helgdag? Gå och lägg dig
Aha,då förstår jag att du är uppe.För ont för det jag var vaken vid 5.30 men gosade lite kisse innan jag gick upp
Gack klev upp efter en timmes sömn, ska åka till landet idag men insåg att jag måste tvätta innan. Tåget går halv elva, men jag bokade inte tid eftersom jag inte trodde att någon om dom inte måste skulle vara galen nog att tvätta klockan sju på annandagen, men tiden var bokad! Så nu har jag gjort en riktig, riktig fuling. Ploppade i tvätten, satte cylindern på 25 och om någon stackare faktiskt ska tvätta får jag spela dum. Ber om att någon bara glömt sin cylinder. Hjälp!
Men fy på sig
Jag skäms, jag skäms! Det är inte mer än rätt åt mig om jag hittar min tvätt när jag går ner igen utspridd i tvättstugan.
Jag väntar fortfarande på svar/reaktion från @Linda8142 Måste jag locka hit @CillaW o/e @kryddelydd för att bekräfta det jag skriver?
Generika har ofta andra bindningsmedel i tabletterna som man kan bli lika beroende av som de i originaltabletterna.
Hon glömde att det var helgdagGlömde hon att det är helgdag? För blåsten skulle ju inte inverka på er där uppe.
Numera finns det INGET sömnmedel som är godkänt för långtidsbehandling, vilket antagligen beror på beroenderisken.
Men... vad räknas som sömnmedel? För jag käkar ju propavan som smågodis just nu, har fått hur mycket som helst utskrivet och doktorn sa att det inte är beroendeframkallande?