Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag älskar att läsa, hittade en ruggit bra story igår. Tänkte att det skulle gå fort att läsa, men visade sig att den finns i 4 olika delar, varav första delen var 10 kapitel, andra delen 33 kapitel, tredje delen 85 och sista ett kapitel.
Kapitlen är rätt långa i sig, men väldigt intressanta, jag läste färdig den första delen och 5 kapitel av den andra, innan klockan blev för mycket, just nu har jag läst ytterligare 5 kapitel. Jag älskart. Det är så kul att läsa när det är välskrivet. :D :D :D

Jikes, när jag kom ner så var det någon som tvättade men trevliga personen hade bara lagt undan min torkade tvätt. Suck. Hoppas man inte får någon arg lapp :nailbiting:

Även om jag förtjänar det och brutit mot det 11 budordet, Du Ska Icke Tvätta När Det Inte Är Din Tid.

Amen

Förbereder lite inför middagen idag, men om middagssällskapet kommer återstår att se då jag inte fått nått svar på inbjudan. Om inte så får det hamna i frysen :cautious:
Tänker mig nån typ av äppelkaka/paj med "fudge/kolatäcke" till dessert, förutsatt att jag får fudgen/kolan till rätt konsistens :angel:

:rofl: :rofl:
413377334bcc3c08dedd8191e3b26ec3.jpg

Haft sovmorgon. Äter en utdragen frukost och ska spendera dagen i stallet och totalt skita i klockan :love::D Med tanke på att jag var där i sex timmar igår undrar jag hur länge det blir idag, då fixade maken mockning och tvätt av krubbor och vattenkoppar i går :o
Prinsessan fick på sig ett par framskor igår eftersom hon var ömfotad, ska bli intressant att se om jag ser någon skillnad på hur hon rör sig idag. Brukar iofs ta någon vecka innan de vågar "lita" på hovarna när de ömmat och sen fått skor. Men hon är en smart dam ;)
Önskar att jag också orkade Vara I stallet så länge :love:

Har tagit en lugn morgon och tittat på "guldläge" dokumentären om Peders väg till OS. Sista dagen att se den på SVT-play idag så passa på!

Blir en rätt lugn dag idag med. Stallet, promenad med en vän och middag och film hos föräldrarna ikväll :)

Jag kan inte hålla mig, läser just nu en story som är på väg in i något slags Stockholms syndrom och jag kunde inte låta bli att skratta när jag läste den här meningen:

"It’s like kissing a wall, only the wall is less likely to decide to murder you."

Vet inte varför det är så spännande att läsa sådana storys, där de onda dominerar, kanske för att det inte är verkligt och bara fantasi?

Jag förstår inte varför andra ska ta sig rätten att antingen uppfostra mig eller hullbedöma mig som om jag vore boskap genom att tafsa på min mage.

Nu vill jag att folk åker hem. Jag är klar med julen.
Det gör dom med mig åxo och komenterar .Hur länge har du gått över tiden .Det måste minst vara två där inne .Håll er undan han exploderar snart !Och Thailändskorna kallar mig tjock ..På thai då naturligt vis .Men som tur är håller fotbollen på att minska

@kryddelydd: Jag är glad att man tar det på större allvar idag, jag tyckte själv att det inte kändes helt ok att det bara skrevs ut utan någon större kontroll. Då ska vi komma ihåg att det står i min journal från den tiden att jag hade självmordstankar utöver sömnproblemen. Jag fick en massa Stilnoct utskrivet också men av dem spydde jag som en räv.
En läkare jag hade skrev ut 1125 st propavan till mig.
Både jag och apoteket kliade oss i huvudet
Nu har jag lergigan och mirtazapin och efter att ha haft sömnproblem sen tidiga tonåren är det värt lite skit att få sova på nätterna.
Kommer nog aldrig kunna jobba skift igen men det jobb jag ska börja på nu är 8:30-16:30 typ varje dag.
Kommer göra underverk för sömnen

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
385
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 070
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
331
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix