Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och där hörde hon av sig och vill komma en timme senare. Jag hade kunnat sova lite till
Önskar att jag också orkade Vara I stallet så längeHaft sovmorgon. Äter en utdragen frukost och ska spendera dagen i stallet och totalt skita i klockan Med tanke på att jag var där i sex timmar igår undrar jag hur länge det blir idag, då fixade maken mockning och tvätt av krubbor och vattenkoppar i går
Prinsessan fick på sig ett par framskor igår eftersom hon var ömfotad, ska bli intressant att se om jag ser någon skillnad på hur hon rör sig idag. Brukar iofs ta någon vecka innan de vågar "lita" på hovarna när de ömmat och sen fått skor. Men hon är en smart dam
Det gör dom med mig åxo och komenterar .Hur länge har du gått över tiden .Det måste minst vara två där inne .Håll er undan han exploderar snart !Och Thailändskorna kallar mig tjock ..På thai då naturligt vis .Men som tur är håller fotbollen på att minskaJag förstår inte varför andra ska ta sig rätten att antingen uppfostra mig eller hullbedöma mig som om jag vore boskap genom att tafsa på min mage.
Nu vill jag att folk åker hem. Jag är klar med julen.
En läkare jag hade skrev ut 1125 st propavan till mig.@kryddelydd: Jag är glad att man tar det på större allvar idag, jag tyckte själv att det inte kändes helt ok att det bara skrevs ut utan någon större kontroll. Då ska vi komma ihåg att det står i min journal från den tiden att jag hade självmordstankar utöver sömnproblemen. Jag fick en massa Stilnoct utskrivet också men av dem spydde jag som en räv.
Jag pysslar vidare....