Känns oroande.Alltså jag är så uppstyrd!
Har städat hela lägenheten, tvättat, köpt snittblommor och nu har jag tänt ljus och sitter och njuter av ett glas vin! Börjar fan bli ordning på mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känns oroande.Alltså jag är så uppstyrd!
Har städat hela lägenheten, tvättat, köpt snittblommor och nu har jag tänt ljus och sitter och njuter av ett glas vin! Börjar fan bli ordning på mig
Då finns det inte något som man kan få av fort nog.Onepiece rockar.
Förutom när barnet sparkar på blåsan och man behöver kissa NU.
Ja att gå på timmar är liksom inte kompatibelt med min sömn och min ekonomi.Fast måste ju vara SÅ mycket bättre för ditt mående!
Va fan Du FUSKAR !!!!Jag pysslar vidare....
Låg i soffan och glodde på tv, men så dundrade åskan till så jag drog ut sladden
Åska?! Ur led är vädret
Det åskade på julafton i Göteborg Först trodde vi att vi såg fel men efter ett par blixtar och lite dunder konstatera vi att det faktiskt var åska.Åska?! Ur led är vädret
Det blev precis mörkt ute och det började blåsa, hagla, regna...
Det åskade på julafton i Göteborg Först trodde vi att vi såg fel men efter ett par blixtar och lite dunder konstatera vi att det faktiskt var åska.
Inte alls ovanligt, jag har varit med om åska på tvären i snöstorm flera gånger samt is-regn, inte hagel alltså utan regn som är som underkylt men på väg att bli hagel men inte riktigt hinner. Väderfenomen är intressanta.Helt vansinnigt