Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast måste ju vara SÅ mycket bättre för ditt mående!
Ja att gå på timmar är liksom inte kompatibelt med min sömn och min ekonomi.
Men vissa förstår inte hur dåligt jag egentligt mår.
Jag hade egentligen inte tänkt försöka jobba så mycket som 75% redan men jag fick det jobbet som jag tror kommer passa perfekt.
Så med lite stöd av kuratorn och så så kommer det gå bra.
Finns inte på kartan att misslyckas

Lagat en stor gryta köttfärs med bönor och grönsaker. Massor av chili, en överbliven skvätt het tacosås, sabal oelek och chilipulver....
Plus en kastrull rabarberkräm.

Blev mätt av lukten så jag tog en bit skinka och lite kålrotslåda istället.

Det är inte ovanligt - jag lagar och så vill jag inte ha för jag blivit mätt på lukten. Men jag har massor av matlådor nu i alla fall.

Jag pysslar vidare....

img_20161226_111702_5860ee932a6b225b0aaadcda.jpg
Va fan :eek::eek::wtf: Du FUSKAR !!!! :meh:

Har mellanlandat hemma. Vilat en stund,ligger kvar och har kattmat och kolar på film men snart måste jag ta mig k kragen och ge mig ut till stallet men hoppas regnet och blåsten ska lugna ner sig först.

Helt vansinnigt :eek:
Inte alls ovanligt, jag har varit med om åska på tvären i snöstorm flera gånger samt is-regn, inte hagel alltså utan regn som är som underkylt men på väg att bli hagel men inte riktigt hinner. Väderfenomen är intressanta. :)

Sitter just nu på händerna, vad är det för fel på alla som gnäller? Fan, mat för dagen har dom, pengar har dom, varm bostad har dom, kläder, tv, dator mm. och behöver inte riskera att bli skjutna så fort dom tittar ut eller att bostaden ska bli utbombad så snart blir jag osams med alla gnällf*ttor som skyller på allt bara för att få gnälla och få alla att tycka synd om dom. Jag skriver snart "sluta känn efter så förbannat, skaffa ett liv och börja lev istället för att gnälla". :rage:

Det blev inte riktigt så lång ridtur som vi tänkt oss då vädret bestod av kraftig blåst, regn och hagel. Men en liten tur fick hästarna iaf :)
Nu har jag skurat o fyllt badkar, mockat, fyllt på halm i lösdriften och tagit fram en ny storbal med hö till hästarna. De går med halstäcken på sig så får vi se om jag behöver ta in dem under stormen eller om de klarar sig ute.

För några år sedan var det -20 och spöregnade .Bilen blev som pansar och jag kunde inte köra då det frös på hela tiden och blev ett tjockt lager med is på rutor och hela bilen

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
385
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 070
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
335
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar