Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klar för storm,handlat,burit in ved och kollat av tomten så det inte finns något som vill flyga.
Det har jag också varit med om. Minus 14 och spöregn. Isen täckte bilen och vägen var blöt iskana.För några år sedan var det -20 och spöregnade .Bilen blev som pansar och jag kunde inte köra då det frös på hela tiden och blev ett tjockt lager med is på rutor och hela bilen
Ja jag bor tyvärr i ett väldigt gnällområde när det gäller sånt här men jag orkar inte diskutera.Inte alls ovanligt, jag har varit med om åska på tvären i snöstorm flera gånger samt is-regn, inte hagel alltså utan regn som är som underkylt men på väg att bli hagel men inte riktigt hinner. Väderfenomen är intressanta.
Sitter just nu på händerna, vad är det för fel på alla som gnäller? Fan, mat för dagen har dom, pengar har dom, varm bostad har dom, kläder, tv, dator mm. och behöver inte riskera att bli skjutna så fort dom tittar ut eller att bostaden ska bli utbombad så snart blir jag osams med alla gnällf*ttor som skyller på allt bara för att få gnälla och få alla att tycka synd om dom. Jag skriver snart "sluta känn efter så förbannat, skaffa ett liv och börja lev istället för att gnälla".
Den var väl fin ! Jag är kanske fel person att säga något om det med tanke på att när tanten och jag ska någonstans så får jag alltid byta om efter hittat kläder själv då damen tycket att min klädsmak är urusel och jag likanar mest en karamell i mitt eget klädval .Spelar ingen större roll jag tar det som är överst i klädskåpet och vad det är kvittar !Fyfan vad kasst jag mår... helvete också. Hälsan är verkligen going down. Var så dimmig att jag var nära att spontanshoppa en galen outfit för 15 lax men besinnade mig...
Men liksom livet hade varit en aning bättre i detta:
Va fan Du FUSKAR !!!!
Ja jag trodde du gjorde dom på frihandFuskar?
Ja jag trodde du gjorde dom på frihand
Spenderat lite pengar ! Leopardmönstrade Dr Denims bla.