Enrom ångestattack
Hade en bra dag tills jag hittade ett e-mail. tycker att jag kanske borde bry mig mindre men det är inte så lätt att kontrollera. Ringde en väldigt god vän som vet allt som pågått dock så hon hjälpte mig ur det värsta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Enrom ångestattack
Hade en bra dag tills jag hittade ett e-mail. tycker att jag kanske borde bry mig mindre men det är inte så lätt att kontrollera. Ringde en väldigt god vän som vet allt som pågått dock så hon hjälpte mig ur det värsta.
heartEnrom ångestattack
Fan! Jag skulle ju ha köpt risgryn jag med!! Inte fått min saffransgröt i årKokar risgrynsgröt
Inte en aning. Jag analyserar inte utan bara äterVar glad om du slapp den...vad var det förra året? Fläder??
Pfft.
Inte en aning. Jag analyserar inte utan bara äter
He he he! Precis. Dessutom måste man ju gömma den där Aladdin asken så man får ha den ifredTalat som en sann småbarnsmamma, det gäller att hinna med!