Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är så härligt när man släpper ut hunden för att han vill ut mitt i maten, för att sen komma in och stinka :turd::turd::yuck: Så det var bara att avbryta maten och istället bada hunden. :meh: Nu luktar han såpa istället! :up::D

Vad är det för skillnad egentligen på den röde och gule Aladdinasken? Det är ju samma smaker i dom ju :confused:

Mmm, maken hade gjort muffins med chokladbitar i :love:
Så nu har jag ätit två :d

Vill följa lite nya konton på insta men hittar inga roliga :meh:
Vad är det för konton du "vill" följa? :)
jag följer lite blandat som brukar lägga ut fina/roliga/glada bilder :)
marielarssonfoto
almightylingonren
fotos_frei_schnauze
katy_libscomb
sophiegamand
theofficialariel

Har varit med A på kalkonmiddag hos farmor och farfar. Tyvärr är jag mer känslig för katt igen nu :down:
Nu ligger vi i sängen och myser framför Polarexpressen :love:

Har varit hos föräldrarna, och såg en sån fantastisk film! Pride heter den, en brittisk film, ganska ny. Vettig historia, rolig och rörande. Se den! :D

För övrigt är jag alldeles bubblig i magen efter att ha ätit dubbla portioner apelsinris till efterätt :p (förutom all fika jag klämde i mig i förmiddags :D )

Har varit hos föräldrarna, och såg en sån fantastisk film! Pride heter den, en brittisk film, ganska ny. Vettig historia, rolig och rörande. Se den! :D

För övrigt är jag alldeles bubblig i magen efter att ha ätit dubbla portioner apelsinris till efterätt :p (förutom all fika jag klämde i mig i förmiddags :D )

Den är bra men knappast ny ;) Den kom 2014 och har stått i min DVD-hylla länge. Helt underbar :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
386
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 074
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
335
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Pusseltråden
  • 🎄Jul 2024🎄