Var glad om du slapp den...vad var det förra året? Fläder??
Pfft.
Ja flädern (diskmedel) är borta har jag konstaterat. Har en ask oöppnad på bordet.
Men fick för mig att min favorit likörtryffel var borta men den finns ju kvar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var glad om du slapp den...vad var det förra året? Fläder??
Pfft.
Vad är det för skillnad egentligen på den röde och gule Aladdinasken? Det är ju samma smaker i dom ju
Ha ha ha! Det har jag missat helt. Men som sagt jag analyserar inte utan äter det baraParadis består endast av praliner med mjölkchoklad. Aladdin är blandad med ljus och mörk choklad.
Jobbar delad tur och har haft båda uteturerna Det involverar att jag flyger fram på elcyckeln mellan vårdtagarna i halv storm, regn, lite hagel och en isande kyla
Jag glömde dessutom mina vantar hemma , igen!
Jag är en levande ispinne
Vad är det för konton du "vill" följa?Mmm, maken hade gjort muffins med chokladbitar i
Så nu har jag ätit två
Vill följa lite nya konton på insta men hittar inga roliga
Har varit hos föräldrarna, och såg en sån fantastisk film! Pride heter den, en brittisk film, ganska ny. Vettig historia, rolig och rörande. Se den!
För övrigt är jag alldeles bubblig i magen efter att ha ätit dubbla portioner apelsinris till efterätt (förutom all fika jag klämde i mig i förmiddags )
Men två år gammal får väl ändå räknas som GANSKA ny? Visste inte exakt utgångsår, men tänkte om nån ville kolla upp denDen är bra men knappast ny Den kom 2014 och har stått i min DVD-hylla länge. Helt underbar
Men två år gammal får väl ändå räknas som GANSKA ny? Visste inte exakt utgångsår, men tänkte om nån ville kolla upp den