Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förbannar min egen virrighet, jag är hopplös verkligen :banghead: Fan att man aldrig kan komma ihåg någonting. Dessutom blev jag nästan påbackad av en på gatan, för andra gången! Den jäkeln tittar aldrig när han backar ut, han bara kör i full fart. Helt galen!

BARNET äntligen kry igen och bara förhöjd temp idag :banana: Så imorgon ska vi åka och shoppa julklappshamstern - å som det längtas och tjatas om den :heart

Själv startar jag denna dag med 39 graders feber... :meh:
Men jag är en mästare på att ta det lugnt, så det ska nog gå bra... :angel::D

Det här har varit (och är) den lugnaste julen i mannaminne :up:
Vi firade ju helt själva på julafton, sen blev BARNET magsjukt på natten, så igår kunde vi inte åka någonstans och inte idag heller, dels för "48-timmarsregeln" och för att jag är febrig.
Men jag säger faktiskt Tack Vare - för vi har haft supermysigt :heart
Inte för att jag vill att vi ska vara sjuka, men att fira julen helt på egen kammare :up:

Måste ta mig i kragen och gå på posten för att hämta ut paket, sedan in till stan och hem till föräldrarna för att äta middag. :D

Diskat lite. Skrivit ut mail åt sambon. Ätit. Fått fyr på en brasa. Sambo fixar med fläkten som ska förse Vs rum med värme :)

Tror jag ska googla fram väggbilder som föreställer träd att gömma plastkanalen lite med.

Jag är blond igen hahahah
Men måste se om frisören här kan rätta till frisyren lite.
Hade jag vetat att de var så nya på den salongen jag gick till hade de bara fått toppa av håret.
Men jag har snabbväxande hår så är inte så bekymrad

Har börjat blåsa rätt rejält och på rv är det isgata ! Har varit så hela julen och det har varit runt 0 verkar som saltbilen strejkat eller så är det dom på svevia som inte har varit ute på sina dagliga turer och kollat vägen !

Tänk att en del tycker att jag ska jobba skift på timmar istället för att ha ett fast vik till sommaren på dagtid.
Men det passar inte in i deras planer att jag jobbar måndag till fredag och inte kan vara ledig när det behövs

Dags att dra på sig något annat än onepiece och åka till stallet. Måste in på Ica och köpa lite mjölk på väg hem sedan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
385
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 070
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
331
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix