Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Uttråkad :meh:
Velar om jag ska fortsätta titta på Good morning Vietnam (som iof är bra) eller om jag ska göra nåt annat

Tittat på två Harry Potter-filmer med en liten tupplur mellan och tryckt i mig alldeles för mycket gott.

Nu blåser det inte så farligt, upp mot 15 i byarna. Imorgon natt ska det upp till 25 och då börjar saker gå sönder har jag märkt. Märkligt vad man vänjer sig, när jag bodde uppåt Stockholm till tyckte jag att 10-12 m/s var stormigt och nu rider jag glatt när det är 15 m/s.

Nu är det hög tid att hoppa i säng, imorgon kommer Pinnens ägare och hälsar på :)

Och som vanligt så har Smhi fel,stormen är här med full kraft :nailbiting:
Det blåser så man känner vindstötarna i huset.

Hunden sa "voff" och jag måste upp och kika i fönstret men jag såg inget (kan vara rådjur på gården, granne som spelar dataspel på våningen ovanför eller nåt annat lagom spännande). Nu snarkar hunden igen och här ligger jag vaken. Jag har en bra bok som jag gärna skulle läsa men den är så tung att hålla i...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
385
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 070
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
331
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar