Får man sova nu?
jag hoppas det för hag behöver en tupplur!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får man sova nu?
jo, men det känns piss ändå. Huvudsaken är att hästen mår bra, allt löser sig men det känns inte bra just nu.Tråkigt, men julen kommer ju varje år och det gör ju förhoppningsvis inte koliken! Hoppas hästen mår bättre snart.
Gör jag med, men vad ska man göra? Bara att göra det bästa av situationen.Fan vad surt! Håller tummar och tår för att hon blir bra snabbt
Fördomar?? Skulle snarare kalla det korkat.Folks fördomar alltså
Visste ni att man har egna tvkanaler om man är muslim, tydligen tittar man inte alls på canal digital eller viasat då
Hur blåst får man bli om man kan tro på något sådant?
Är ni tre pers skulle jag säga inga problem! Nej det är inte så svårt att kavla, följ råden du fick innan så ger det askalas bra Köp hem ett paket och prova med innan annars.
Sockerpasta dekorationerna görs med fördel i förväg! Då hinner de torka lite också
När är bröllopet?
På vårat bageri kan man det OBS Bageri inte konditori.
Ja! Vem tror du det är som bakar till konditorierna?Hmmm... Bagerier gör allt möjligt? Kanske ska fråga det då..
Fruktansvärt korkat.Fördomar?? Skulle snarare kalla det korkat.
Ja! Vem tror du det är som bakar till konditorierna?
http://www.bygdensbageri.se/ Tips
Hihi. Har två städer (Västerås och Enköping) och någonstans kanske det går att finna?
Googla på tårtbiten i Västerås och fråga dem. De ska ha öppet i mellandagarna har jag för mig
Hihi. Har två städer (Västerås och Enköping) och någonstans kanske det går att finna?
Mätt.
Fler än jag?
Precis! Trillade precis innanför dörren hemmaBlir snart avlöst Slutar samma tid som @EmmaW om jag minns rätt
Alltså de flesta kollar dom på både på "sina" kanaler och viasat/canal digital mm hur korkade idéer har folkFolks fördomar alltså
Visste ni att man har egna tvkanaler om man är muslim, tydligen tittar man inte alls på canal digital eller viasat då
Hur blåst får man bli om man kan tro på något sådant?