Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vad i hela friden har hål i öronen med tidelag att göra?!
du kan ju inte vara på riktigt!
Om du har livlig fantasi och vill ha uppmärksamhet får du vända dig till någon annan.
Om det är någon som inte är på riktigt så är det du. Du kastar ur dig personliga påhopp, beter dig som en jävla snorunge på 14år och beter dig som om du vore allmänt puckad.
Den enda som har använt sig av personliga påhopp än så länge är du. Det är alltid lika tråkigt att läsa sådant. Varför kan man inte hålla diskussionen på en mer vuxen och saklig nivå som den faktiskt har varit hittills trots olika åsikter?
Mvh
Tora
Men det vore bra om du kunde försöka hålla dig undan från fula ord och personliga påhopp. Det blir en mycket bättre diskussion då och du tas på mer allvar.
Mvh
Tora
Om du läser mina inlägg igen så kan du se att jag gjorde ett gott försök, men efter att hela tiden få den sortens svar så är det inte så himla lätt. Någon gång tröttnar man. Och det var precis vad jag gjorde där och då.
Jag har läst alla inlägg och den enda som är otrevlig är du. Något som visar stor mognad är att alltid hålla huvudet kallt i debatter oavsett hur "dum" man tycker "motståndaren" är.
Tainte detta som någon kritik, för det är inte menat så, utan snarare som ett tipps.
Mvh
Tora som återigen beklagar att du kände dig oälskad som barn
*delvis kl*
Jag är inte på något sätt för att pierca småbarn, men går ni inte väldigt hårt åt Arabizar nu?