Sv: Hål i öronen
jag är faktiskt stolt över mina 4 barn för deras personligheter inte pga av deras utseenden,inga sjukdomar eller allergier (ännu) barnen är fullt friska och är 4härliga peronligheter med olika åsikter.precis som dem ska vara
jag har 3 pojkar innan och lilltejejn är mitt sista barn,hon tjatade om att få örhängen (ja hon är liten) så jag och min sambo diskuterade detta i 6månader innan vi bestämde oss för om vi tyckte det var för tidigt eller ej.
Sen när blev det förressten ett brott att tycka sitt eget barn är det sötaste/finaste som finns? trodde jag alla mammor gjorde...
jag är helt övertygad om att ni hittar något nytt att "gå igång på" i denna text oxå.
tror inte det finns så mkt mer att tillägga.
/Arabizar
Nej, jag tycker det var ett rätt tydligt påpekande på att du värderar att barnet ska vara söt högre än att barnet håller sig friskt och skadefritt.
1 du är stolt över att hon är söt. Hennes utseende
2 Uppenbarligen var hon inte tillräckligt söt naturligt eftersom du vill modifiera hennes utseende.
Flera av oss som är emot att man piercar småbarn har piercingar själva, vi är inte emot fenomenet i sig,utan att det faktiskt finns en viss risk som vi tycker är onödig att utsätta ett barn för - som inte själv kan väga för-nackdelar och ta ett beslut.
jag är faktiskt stolt över mina 4 barn för deras personligheter inte pga av deras utseenden,inga sjukdomar eller allergier (ännu) barnen är fullt friska och är 4härliga peronligheter med olika åsikter.precis som dem ska vara
jag har 3 pojkar innan och lilltejejn är mitt sista barn,hon tjatade om att få örhängen (ja hon är liten) så jag och min sambo diskuterade detta i 6månader innan vi bestämde oss för om vi tyckte det var för tidigt eller ej.
Sen när blev det förressten ett brott att tycka sitt eget barn är det sötaste/finaste som finns? trodde jag alla mammor gjorde...
jag är helt övertygad om att ni hittar något nytt att "gå igång på" i denna text oxå.
tror inte det finns så mkt mer att tillägga.
/Arabizar