Gummibåt som klarar hundklor?

linnsan

Trådstartare
Jag är sååå sugen på att köpa någon billig gummibåt att guppa runt med på vattnet samtidigt som Gripa kan bada lite då och då under tiden. Men vet inte alls hur bra en sådan tål hundklor? Tänker framförallt när hunden hoppar i vattnet eller tar sig upp. Någon som har lite koll? :D

Jag är sååå sugen på att köpa någon billig gummibåt att guppa runt med på vattnet samtidigt som Gripa kan bada lite då och då under tiden. Men vet inte alls hur bra en sådan tål hundklor? Tänker framförallt när hunden hoppar i vattnet eller tar sig upp. Någon som har lite koll? :D
Jag är inte hundägare men kanske hunden kan ha något på fötterna som skyddar båten? :idea:

Simfötter :rofl:

Liknande trådar

Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 072
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 787
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 558
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 576
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?