Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh, jag blev lite upptagen av att titta på Grimm, glömde nästan tiden.
någonstans känns det som ett litet fiskeri i att samla onda? jag vet inte, det är bara något som jag reagerat påFördel är förstås att ulvarna kan riskera att rösta ut någon ulv, nackdel är att det blir svårt att utläsa något från DL1 i efterhand. Kan säkert bli många omedvetna alibiröster...
fick mig att fundera över varför det är så svårt att utläsa något?Hittat hit! Vilken rolig lekstart. När jag fick PM från LL fattade jag ingenting, men nu har det klarnat.
Fördel är förstås att ulvarna kan riskera att rösta ut någon ulv, nackdel är att det blir svårt att utläsa något från DL1 i efterhand. Kan säkert bli många omedvetna alibiröster...
Äsch EmmaN var snabbare, raderar min röstlista då den inte stämmer
Då behöver vi inte oroa oss för att BSF ska bli utbränd . Eller så har vi en som kan ta över när BSF är utbrändFörsökte få tiden att gå lite snabbare till deadline! Snodde ditt jobb ikväll @Blacksmithfarm Sorry!
Ingen fara, du får gärna göra "mitt" jobbFörsökte få tiden att gå lite snabbare till deadline! Snodde ditt jobb ikväll @Blacksmithfarm Sorry!
Är glaset halvfullt eller halvtomt?Då behöver vi inte oroa oss för att BSF ska bli utbränd . Eller så har vi en som kan ta över när BSF är utbränd
Ingen fara, du får gärna göra "mitt" jobb
(du har tagit "min" OT-färg också )
Bokstäver i olika färgerDu kanske är min nya idol!
jag gillar färger i alla regnbågens färgerBokstäver i olika färger
Men det är du inte först med. Tror det var gabby som gjorde det när hon var LL och någon kommenterade att det var svårt att se LL inlägg för de inte var färglagda Men fortsätt ha olika färger ändå i fortsättningen
Delvis påfylltÄr glaset halvfullt eller halvtomt?
Äsch, men det var inte mycket att gå på, rest in peace.Uppdatering!
Mirtai var god.
Rollerna kommer lottas inom kort och sedan uppdateras rollistan i tråden, med tillhörande information om annat.