Grimm - Ulvlek!

Lobelia röstar på Habina.

Hon lägger alltför stor vikt vid matematikundervisning och brist på sådan. Med tanke på att det är logiken som är det viktiga och inte om man är matepedagod eller ogillar matematik. Jag upplever det som ulvigt, åtminstone nog för en förstadagsröst.

bollen__ röstar på blacksmitfarm
för att hon med sina ekvationer gav mig hemska flashbacks från skoltiden och garanterat kommer det ge mig mardrömmar inatt. Sånt kan ju bara en ond göra! :D

Också vill jag säga förlååt! Har varit ute o övningskört med lillebror och när jag kom hem kom jag på leken..fick för mig att dl var 21 men slängde mig in för att kolla och ser att jag inte missat, puh. Har inte hunnit läsa igenom sen jag var inne senast :crazy:

DL 1
17:40 Mirtai röstar på Blacksmithfarm
18:16 cirkus röstar på Artline
19:29 Habina röstar på Mirtai
20:13 Snurrfian röstar på Klara
20:55 Klara röstar på Snurrfian
20:55 Blacksmithfarm röstar på Mirtai
21:07 EmmaN röstar på Snurrfian
21:10 FiaM röstar på bollen__
21:16 Shaggy röstar på Quarter4ever
21:22 Lobelia röstar på Habina
21:22 Artline röstar på EmmaN
21:24 bollen__ röstar på blacksmitfarm

EmmaN 1

Habina 1
Quarter4ever 1
Bollen__ 1
Blacksmithfarm 2
Artline 1
Mirtai 2
Klara 1
Snurrfian 2

Jag är väldigt ambivalet hur jag ska rösta idag
Dock tycker jag att det varit intressant hur man ska tolka allt idag!
Vad jag reagerat på så här långt:
Matte och hemska minnen från skolan verkar vara ett tja genomgående tema för många att rösta idag?
Och kan det vara ett försök att connecta ulvar emellan?
Jag har också reagerat på Habina
Fördel är förstås att ulvarna kan riskera att rösta ut någon ulv, nackdel är att det blir svårt att utläsa något från DL1 i efterhand. Kan säkert bli många omedvetna alibiröster...
någonstans känns det som ett litet fiskeri i att samla onda? jag vet inte, det är bara något som jag reagerat på
BSF är en som jag iaf upplever försökt att samla ihop tankarna till en någorlunda ordning

i övrigt är det svårt att säga något om denna röstningen, och det är ju så att det är ett unikt läge iom att ingen sida vet vilka som ingår i den?

Jag hann och se innan jag postade att Shaggy tycker det är misstänksamt att jag väntar med att rösta?
Jag brukar vara ganska sen att rösta oavsett roll, så det tycker jag är lite småskumt i sig att anföra , men nu är det dl1, såå ?

Totalt över dagen så har emellertid mina ögon främst riktats mot Habina och Artline
Jag finner nog Habina som synnerligen medsmygande ändå?
hennes inlägg:
Hittat hit! Vilken rolig lekstart. :) När jag fick PM från LL fattade jag ingenting, men nu har det klarnat. ;)

Fördel är förstås att ulvarna kan riskera att rösta ut någon ulv, nackdel är att det blir svårt att utläsa något från DL1 i efterhand. Kan säkert bli många omedvetna alibiröster...
fick mig att fundera över varför det är så svårt att utläsa något?
Jag tror att det döljer sig en lurvig sak eller möjligen en ?- sak bakom henne idag
därför
quarter4ever röstar på Habina

DL 1
17:40 Mirtai röstar på Blacksmithfarm
18:16 cirkus röstar på Artline
19:29 Habina röstar på Mirtai
20:13 Snurrfian röstar på Klara
20:55 Klara röstar på Snurrfian
20:55 Blacksmithfarm röstar på Mirtai
21:07 EmmaN röstar på Snurrfian
21:10 FiaM röstar på bollen__
21:16 Shaggy röstar på Quarter4ever
21:22 Lobelia röstar på Habina
21:22 Artline röstar på EmmaN
21:24 bollen__ röstar på blacksmitfarm
21:26 quarter4ever röstar på Habina

EmmaN 1

Habina 2
Quarter4ever 1
Bollen__ 1
Blacksmithfarm 2
Artline 1
Mirtai 2
Klara 1
Snurrfian 2

Bokstäver i olika färger :love::love:

Men det är du inte först med. Tror det var gabby som gjorde det när hon var LL och någon kommenterade att det var svårt att se LL inlägg för de inte var färglagda Men fortsätt ha olika färger ändå i fortsättningen :up:
jag gillar färger i alla regnbågens färger:love:

Uppdatering!

Mirtai var god.

Rollerna kommer lottas inom kort och sedan uppdateras rollistan i tråden, med tillhörande information om annat.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 370
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar