Snabb genomgång, inte mycket att gå på, men i alla fall...
Artline
Frågar mig om jag tror att ulvarna (de onda, det kommer ju bli en utanför lyan, har LL aviserat...) kommer spela annorlunda mot en normal lek, efter att jag nämnt detta.
Blacksmithfarm
Jag
bollen__
Verkar inte uppskatta mina ekvationer
cirkus
Först med att påpeka att vi borde ha lättare att pricka en ond i dagens lynch jämfröt med en normal förstadagslynch.
Påpekar även att det är bra att vi inte riskerar några goda specialroller i första lynchen iom att de inte är lottade än.
Har lagt en röst på Artline.
EmmaN
Drar upp x och y i diskussionen kring hur många goda/onda det är i leken.
FiaM
Tycker att lekens upplägg ger mindre OT.
Habina
Håller med om att det är en fördel för goda att onda inte känner till varandra än.
Röstar på Mirtai pga hennes röst på mig.
Klara
Är med i hint-diskussionen. Jag har ungefär samma syn som henne (och fler andra) där. men om det säger något om vilken sida hon (och de andra )spelar på? Nja... Det är väl tveksamt, jag tycker ju samma i den frågan oavsett vilken roll/sida jag har/spelar för.
Lobelia
Med i hint-diskussionen
Mirtai
Tillsammans med Q diskuterar hon rollfördelningsbalansen lite (att LL kommer att ordna balansen efter dagDL1). Lägger en typisk förstadagsröst (dagen före förstadags-röst?? ) på mig. Lekens första röst...
quarter4ever
Först med att börja ställa frågor/teoria. Kommenterar det mesta och verkar vilja få rätsida på saker och ting.
Frågar en del kring hintning och hur man får skriva.
Shaggy
Har inte hittat leken än...
Snurrfian
Verkar ha bestämt sig för att rösta på Klara DL1 redan i anmälningstråden
Var med i ekvationsdiskuissionen.
(edit la till habinas röst)
Artline
Frågar mig om jag tror att ulvarna (de onda, det kommer ju bli en utanför lyan, har LL aviserat...) kommer spela annorlunda mot en normal lek, efter att jag nämnt detta.
Blacksmithfarm
Jag
bollen__
Verkar inte uppskatta mina ekvationer
cirkus
Först med att påpeka att vi borde ha lättare att pricka en ond i dagens lynch jämfröt med en normal förstadagslynch.
Påpekar även att det är bra att vi inte riskerar några goda specialroller i första lynchen iom att de inte är lottade än.
Har lagt en röst på Artline.
EmmaN
Drar upp x och y i diskussionen kring hur många goda/onda det är i leken.
FiaM
Tycker att lekens upplägg ger mindre OT.
Habina
Håller med om att det är en fördel för goda att onda inte känner till varandra än.
Röstar på Mirtai pga hennes röst på mig.
Klara
Är med i hint-diskussionen. Jag har ungefär samma syn som henne (och fler andra) där. men om det säger något om vilken sida hon (och de andra )spelar på? Nja... Det är väl tveksamt, jag tycker ju samma i den frågan oavsett vilken roll/sida jag har/spelar för.
Lobelia
Med i hint-diskussionen
Mirtai
Tillsammans med Q diskuterar hon rollfördelningsbalansen lite (att LL kommer att ordna balansen efter dagDL1). Lägger en typisk förstadagsröst (dagen före förstadags-röst?? ) på mig. Lekens första röst...
quarter4ever
Först med att börja ställa frågor/teoria. Kommenterar det mesta och verkar vilja få rätsida på saker och ting.
Frågar en del kring hintning och hur man får skriva.
Shaggy
Har inte hittat leken än...
Snurrfian
Verkar ha bestämt sig för att rösta på Klara DL1 redan i anmälningstråden
Var med i ekvationsdiskuissionen.
(edit la till habinas röst)