Jag har inte haft så mycket tid idag som jag velat ha. Fast för en bra orsak iaf
Det som sticker ut för mig är Klaras ev. felsägning,där hon skrev onda istället för goda i ett inlägg. Det tror jag är något man kan göra när man låtsas vara god, att det blev lite fel i när hon skrev.
Sedan är det Bsf, jag håller med EmmaN och Snurrfian, det är lite snurrigt, det skaver en del att hon röstar på mig för att Q gjorde det, och för att jag röstade på henne igår, vilket jag tycker var en typisk förstadagsröst.
Också cirkus då, med sin förvirrning kring Q, hon missar att q varken visste sin roll ELLER att rollen spökväckaren skulle vara med. Dock så vet jag att cirkus kan vara himla förvirrad när hon är god, så det gör henne ju inte automatiskt ond.
Jag måste säga att jag tror att jag vill se mer av cirkus för att kunna bestämma mig om jag tror att hon är ond eller god. Och jag tycker visserligen att det skaver på bsf, men, hon försöker iaf föra leken framåt och om hon inte hittar något mer vettigt att rösta på så vill jag inte rösta på henne bara för det, att hon röstar på mig, det känns inte schysst.
Då är Klara kvar.
Jag tror att Klara försade sig när hon skrev onda istället för goda. Jag tror också att hon tyckte att det var bra att bsf misstänkte cirkus och använde det plus cirkus förvirring för att skapa en teori. Jag tror alltså att klara är ond.
bollen__ röstar på Klara