Shaggy har skummat många lekar. Skillnad mot att läsa seriöst.
Ja det håller jag med om!
Men just q är ju ruskigt svårmissad
Samma sak med min inställning till henne....och hennes till mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Shaggy har skummat många lekar. Skillnad mot att läsa seriöst.
Klara: De onda låtsas ju vara goda så därför tror jag att det är lättare för en ond att klanta sig när man formulerar sig eftersom den just måste låtsas.
Lobelia: Jag tyckte hon verkar överdrivet förvirrad när hon uppmärksammade Klaras fel. Jag tycker det var ganska tydligt att Klara skrev fel. #216
Bsf: Jag måste erkänna att jag också tänkte på cirkus när jag såg att Q hade blivit uppäten. Men jag tycker att bsf var väldigt snabb med att vilja sprida misstankar ditåt. Att Bsf inte kommer rösta på Habina och shaggy för de troligen är goda känns som bsf vill släppa dem lite för snabbt. För med resten av deltagarna tycker jag bsf har dörrarna öppna för möjlighet.
Cirkus: Jag förstår hur Klara tänker. Det var lite skumt att Cirkus inte tänkte på att Q inte visste sin roll. Även om de onda inte visste sin roll så tror jag ändå att de kan identifiera sig lättare med rollen ulv redan innan de fick sin roll. Med tanke på att det bara skulle finnas en ond utanför lyan så var risken stor att man skulle bli ulv om man var på onda sidan.
Klaras röstmotivering. Jag tror Klara kan ha en poäng i hennes anledning att misstänka cirkus.Det blir inte bättre av att motiveringen kring Cirkus börjar med att Art förstår hur Klara tänker, vad har det med Cirkus att göra? Menar Art att deras roller är relaterade eller?
Nja det ligger mer sanning i den om duktiga spelare (att de är vid liv för att de är ulvar). De blir gärna käkade tidigt om det är möjligt.alltså det vore ju en käck teori. Den är applicerbar på typ alla som är vid liv.
Fler som vill ta ditt jobb*raderar*
Q var snabbare och mer korrekt i sin röstlista
Skönt att vi är flera som samarbetar,Fler som vill ta ditt jobb
Fölis time ?Nu är det riktigt spännande - både i leken och IRL - stoet jag vakar på gräver som en galning....